حسن‌زاده: تنش در زمین وجود دارد اما مهم حفظ احترام میان بازیکنان است/ تیم باشخصیتی هستیم

کاپیتان تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: باتوجه به شرایط جدول فشار زیادی بر روی‌ ما بود، اما با این پیروزی مهم به جمع صدرنشینان برگشتیم؛ در زمین تنش میان بازیکنان وجود دارد، اما باید احترام‌ها حفظ شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اصغر حسن‌زاده پس از پیروزی پرگل گیتی‌پسند در الکلاسیکوی فوتسال ایران مقابل مس سونگون اظهار کرد: دیدار جذابی پشت‌سر گذاشتیم و تماشاگران نیز از دیدن این بازی مهیج لذت بردند؛ دو تیم بازیکنان ملی‌پوش و باتجربه زیاد و البته سابقه قهرمانی لیگ ایران را دارند و تا این‌لحظه هم در رده اول و دوم جدول فاصله نزدیکی با یکدیگر داریم.

وی درخصوص حواشی پیش‌آمده میان بازیکنان دو تیم افزود: لذت فوتسال به هیجاناتش است، امروز هر دو تیم بازی پرهیجانی به نمایش گذاشتند و خوشبختانه با تلاشی که انجام دادیم، نتیجه بازی به‌سود ما خاتمه یافت.

کاپیتان تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره روند دو تیم در این دیدار خاطرنشان کرد: در دقایق اولیه بازی از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و سپس غافلگیر شدیم؛ اما به بازی برگشتیم و نشان دادیم که تیم باشخصیتی هستیم، این مسئله نیز نشان‌دهنده شخصیت تیمی و تلاش بازیکنان‌مان است. امروز با انگیزه فراوان بازی کردیم، برای پیروزی به میدان رفته بودیم و خوشبختانه به هدف‌مان رسیدیم.

حسن‌زاده با تاکید بر اینکه تنش‌های درون بازی طبیعی است خاطرنشان کرد: تمام بازیکنان با یکدیگر دوست هستند و احترام بین‌مان حفظ می‌شود، بازی زد و خورد زیادی داشت اما مهم این بود که بی‌ادبی میان دو تیم صورت نگیرد و احترام بین بازیکنان حفظ شود. بازیکنان جوان‌تر باید از بزرگ‌ترها یاد بگیرند که در عین محکم بازی‌کردن برای تیم‌شان، احترام حریف را نیز حفظ کنند؛ مس بازیکنان بزرگی دارد که در عین محکم بازی‌کردن، هیچ وقت بی‌ادبی نمی‌کنند.

وی ادامه داد: همیشه سعی کرده‌ام باوجود تلاش زیاد برای تیم، اخلاق را در زمین حفظ کنم؛ فوتسال بازی پرهیجانی است و داور هم می‌تواند اشتباه کند اما علاقه‌مندم تا جایی که می‌شود همیشه در زمین حق به حق‌دار برسد.

بازیکن باتجربه گیتی‌پسند درخصوص اهمیت سه‌امتیاز بازی امروز عنوان کرد: چهار امتیاز از صدر جدول عقب بودیم و به‌خاطر شرایط جدول فشار زیادی روی تیم ما وجود داشت؛ اما خوشبختانه با این پیروزی به جدول و حضور در جمع مدعیان برگشتیم.

حسن‌زاده در پایان گفت: در حال حاضر چهار تیم اول جدول یک‌امتیاز با یکدیگر فاصله دارند و هنوز راه زیادی تا قهرمانی مانده، بازی به بازی پیش می‌رویم امروز بابت پیروزی‌مان خوشحالیم و از فردا روی بازی آینده تمرکز می‌کنیم.

کد خبر 616886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.