سپهر محمدی: بازی‌های بزرگ همیشه حاشیه دارد/ می‌خواهیم از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم

دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: هنوز صحبت‌کردن درباره قهرمانی زود است، اما تلاش می‌کنیم تا برای دومین‌سال پیاپی، جام را برای گیتی‌پسند به ارمغان بیاوریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سپهر محمدی پس از پیروزی مهم گیتی‌پسند برابر مس سونگون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا قبل از بازی امروز با صدر جدول چهار امتیاز فاصله داشتیم و محکوم به برد بودیم؛ خوشبختانه توانستیم با تلاش بچه‌ها و درایت کادرفنی در بازی امروز پیروز شویم و سه‌امتیاز مهم بازی را از آن خود کنیم.

وی درباره حواشی درون زمین و تنش میان دو تیم افزود: بازی‌های بزرگ همیشه حواشی زیادی دارند و از بازیکنان گرفته تا کادرفنی دو تیم باید شرایط را مدیریت کنند که بازی به جنجال کشیده نشود. در بازی امروز هم بحث خاصی به‌وجود نیامد و همه‌چیز همان اتفاقات عادی و همیشگی فوتسال بود.

دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند در پاسخ به پرسش خبرنگار ایمنا مبنی‌بر احتمال قهرمانی گیتی‌پسند یا مس در پایان فصل گفت: هنوز برای صحبت‌کردن درباره قهرمانی زود است، اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که عنوان سال گذشته‌مان را تکرار و از آن دفاع کنیم.

سپهر محمدی در پایان درخصوص عملکرد فوق‌العاده‌اش در بازی امروز برابر مس و واکنش‌های دیدنی‌اش و همچنین حمایت همه‌جانبه و تشویق‌های هواداران گیتی‌پسند خاطرنشان کرد: خوشحالم که توانستم به تیمم کمک کنم؛ هواداران و مردم اصفهان همیشه به من لطف داشته‌اند و امیدوارم لایق محبت‌شان باشم.

کد خبر 616887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.