ارزیابی شهرداری اصفهان در جشنواره ملی تعالی سازمانی/ اظهار نامه شهرداری ارسال شده است

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با بیان اینکه رویکرد ارزیابی سازمانی به برنامه‌ریزی بهتر کمک می‌کند، گفت: شهرداری اصفهان جز اولین شهرداری‌ها در سطح کشور است که برای چهار دوره متوالی از مدل استاندارد ملی و جهانی تعالی سازمانی استفاده می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید ابراهیمی امروز _ پنج‌شنبه دوازدهم آبان‌ماه_ در سومین جشنواره ارزیابی تعالی شهرداری اصفهان، اظهار کرد: بر اساس ارزیابی انجام شده فعالیت سازمان‌های شهرداری اصفهان مطلوب بوده و مشارکت خوبی در ارزیابی تعالی سازمان داشته‌اند.

وی با بیان اینکه یکی از افتخارات شهرداری اصفهان دارا بودن ارزیاب‌های ارشد در سطح ملی است، افزود: رویکرد ارزیابی به برنامه‌ریزی بهتر سازمان‌ها کمک خواهد کرد، شهرداری اصفهان جز اولین شهرداری‌ها در سطح کشور است که برای چهار دوره متوالی از مدل استاندارد ملی و جهانی تعالی سازمانی استفاده می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با بیان اینکه درصدد هستیم با این مدل سرآمدی و الگو شدن را در شهرداری تسری بخشیم، تصریح کرد: کسب نتایج پایدار در سازمان و موفقیت‌های مبتنی بر برنامه از پیش تعیین شده از نکات مهم ارزیابی تعالی سازمانی است.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه فردای بهتری داشته باشیم، باید از امروز باید برنامه‌ریزی کرده و اقدام را آغاز کنیم، شهرداری اصفهان از سال ۹۷ در جشنواره ملی تعالی سازمانی شرکت کرده است و از دی‌ماه امسال نیز برای بخش تندیس این جایزه در سال ۱۴۰۱ شرکت می‌کند.

ابراهیمی تاکید کرد: اظهارنامه‌های شهرداری اصفهان در راستای ارزیابی تعالی سازمانی به تهران ارسال شده، لذا امیدواریم با توجه به اقدامات ماندگار و بزرگ انجام شده به جایزه تندیس بلورین دست یابیم.

وی اظهار امیداری کرد: شعار «اصفهان من، شهر زندگی» از طریق الگو و مدل تعالی سازمان که بر کیفیت گرایی تاکید دارد، محقق شود.

به گزارش ایمنا، در پایان این جلسه با حضور شهردار اصفهان از ۱۵ سازمان و پنج شرکت زیرمجموعه شهرداری، با اهدای تندیس‌هایی تقدیر به‌عمل آمد و تجلیل شد.

کد خبر 616700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.