۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
شیوع موج جدید کرونا در مالزی

مقامات بهداشتی مالزی اخیرا اعلام کرده‌اند که با توجه به افزایش موارد ابتلا به کرونا در این کشور، از مردم خواسته شده است از ماسک استفاده کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مقامات بهداشتی مالزی اخیراً اعلام کرده‌اند که با توجه به روند افزایشی موارد ابتلا به کرونا در این کشور، از مردم خواسته شده است که اقدامات پیشگیرانه لازم مانند استفاده از ماسک را به منظور کاهش خطر شیوع بیماری، انجام دهند.

مالزی در حال حاضر درگیر موج جدیدی از شیوع بیماری کووید -۱۹ شده است که باعث افزایش تعداد مبتلایان می‌‎شود. آمار ارائه شده نشان می‌دهد که استفاده از تخت در بخش‌های مراقبت‌های ویژه (ICU) در کشور مالزی دو درصد افزایش یافته است، در این شرایط استفاده از ماسک توصیه می‌شود.

مقامات بهداشتی مالزی اعلام کردند که استفاده از ماسک اجباری نیست، اما استفاده از آن برای افراد بالای ۵۰ سال، کسانی که بیماری‌های مزمن و نقص سیستم ایمنی دارند، حتماً توصیه می‌شود.

به گفته مقامات بهداشتی مالزی، این کشور با موج کوچکی از شیوع بیماری کووید -۱۹ مواجه است و مشخص نیست که این اتفاق باعث تغییر وضعیت می‎شود یا خیر، با این وجود بیشتر افرادی که به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند علائم خفیفی از این بیماری را دارند.

کد خبر 616506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.