آغاز قابلیت پرداخت آنلاین هزینه حمل‌ونقل عمومی در پرتغال

مردم پرتغال به‌زودی قادر خواهند بود هزینه بهره‌گیری از وسایل نقلیه عمومی شامل اتوبوس‌ها، قطارها، خودروهای اشتراکی، اسکوترها و حتی پارکینگ‌ها را به طور آنلاین پرداخت کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، همکاری میان اپراتورهای حمل‌ونقل و کمپانی‌های فناوری پرتغال، قابلیت پرداخت آنلاین هزینه وسایل نقلیه عمومی را برای شهروندان به دنبال داشته است. در این رابطه، نرم‌افزار دیجیتالی Pick در اختیار مردم قرار خواهد گرفت که با نصب آن روی گوشی‌های تلفن همراه هوشمند، امکان پرداخت اینترنتی بهای سفر آن‌ها را فراهم می‌آورد. البته، افرادی که از داشتن تلفن‌های همراه هوشمند محروم هستند می‌توانند از طریق کارت‌های هوشمند مخصوص یا ساعت‌های مچی با قابلیت اتصال به اینترنت خود هزینه عبور و مرور سفرها را پرداخت کنند.

جابه‌جایی به عنوان یک سرویس

پلتفرم Pick به اپراتور حمل‌ونقل عمومی پرتغال امکان تلفیق و یکپارچه‌سازی وسیله‌های مختلف حمل‌ونقل عمومی مانند اتوبوس‌ها، قطارها، خودروهای اشتراکی، اسکوترها و حتی پارکینگ‌ها را می‌دهد و از این طریق، امکان طراحی سفر را با گزینه‌های بیشتر برای کاربران فراهم می‌آورد، ضمن این‌که پرداخت هزینه‌ها را به طور آنلاین برای آن‌ها ممکن می‌کند. جالب است بدانید که پلتفرم Pick شامل ویژگی‌ها و ابزارهایی برای ارائه‌دهندگان خدمات حمل‌ونقل است که علاوه بر تضمین عملکرد بهتر سامانه جابه‌جایی، دسترسی به اطلاعات و پرداخت هزینه‌ها را بهبود می‌بخشد. بنابراین، اپراتورهای حمل‌ونقل عمومی و شهرها می‌توانند با استفاده از Pick به مدیریت بهتر و سریع‌تر سیستم عبور و مرور و ارائه بلیت‌های اینترنتی بپردازند که این امر به سهم خود می‌تواند اشتیاق شهروندان را به تردد از طریق این خودروها افزایش دهد و در نهایت به بهبود کیفیت هوا و کاهش تغییرات اقلیمی منجر شود.

در واقع، هدف اصلی از آنلاین کردن پرداخت هزینه سفرهای وسایل نقلیه عمومی جذب مسافران بیشتر به تردد از طریق آن‌ها، کاهش استفاده از خودروهای خصوصی جهت تخصیص فضای بیشتر خیابان‌ها به عابران پیاده و دوچرخه‌سواران و به حداقل رساندن انتشار گازهای آلاینده در سراسر شهرهای پرتغال بوده است. اپراتور حمل‌ونقل کشور، استفاده از پلتفرم Pick توسط شهروندان را مهم‌ترین عامل در تحقق این هدف دانسته‌اند و به همین دلیل، دانلود رایگان آن را برای همگان ممکن کرده‌اند.

آغاز قابلیت پرداخت آنلاین هزینه حمل‌ونقل عمومی در پرتغال

کد خبر 616439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.