هدیه مدیریت شهری اصفهان برای نوجوانان

معاون شهردار اصفهان با اشاره به برنامه‌های هفته نوجوان اظهار کرد: هدیه مدیریت شهری برای نوجوانان استفاده نیم‌بها از مکان‌های تفریحی و رفاهی در اختیار شهرداری طی این هفته است و علاوه بر زیرساخت‌های شهرداری، بناهای تاریخی نیز با همکاری میراث فرهنگی نیم‌بها شده است و که می‌توانند از آن استفاده کنند.

مجتبی شاهمرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای هفته نوجوان برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده شده است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها برپایی نشستی با عنوان بی‌واسطه با نوجوانان بود.

وی افزود: نوجوانان در این نشست‌ها رودرروی مدیران ارشد استان می‌نشینند و با آن‌ها به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل و موارد مختلف می‌پردازند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: نخستین نشست با حضور من و شمار زیادی از نوجوانان از مناطق و مدارس مختلف شهر، در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی برگزار شد.

وی تصریح کرد: نشست‌های بی‌واسطه نوجوانان با مدیران کل آموزش‌وپرورش و ورزش و جوانان استان اصفهان هم ترتیب داده شده است که با حضور این گروه سنی برگزار خواهد شد.

شاهمرادی افزود: نوجوانان مطالبه‌ها و دغدغه‌هایی داشتند و آن‌ها را مطرح کردند و به آینده اصفهان امیدوار بودند.

وی هدف از برپایی این نشست‌ها را شنیدن بدون واسطه دغدغه‌های نوجوانان برشمرد و افزود: واقعیت این است که کمتر گفت‌وگو می‌کنیم و این نشست‌ها فرصت مناسبی است که نوجوانان شهر ایده‌ها، طرح‌ها و نقدهای خود را به گوش مدیران، مسئولان شهر و استان برسانند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: حوزه ترافیک و حمل‌ونقل، موضوعات ورزشی و فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی و حتی مسائل اقتصادی در سخنان و پرسش‌های نوجوانان مطرح شد که بسیار امیدوارکننده بود.

وی تصریح کرد: اینکه شاهد هستیم نوجوانان به مسائل شهر و منطقه خود بی‌تفاوت نیستند، مطالبه دارند و برای مشکلات شهر و اجتماع راه‌حل ارائه می‌دهند، ستودنی است.

شاهمرادی با اشاره به طرح پرسش و پاسخ‌های مفصل در این نشست صمیمانه، افزود: قول ما به نوجوانان این بود که مطالب و سخنان عنوان‌شده در این جلسه بررسی و پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوع و خوبی برای نوجوانان در هفته نوجوان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: هدیه مدیریت شهری برای این گروه از جامعه استفاده نیم‌بها از مکان‌های تفریحی و رفاهی در اختیار شهرداری طی این هفته است و علاوه بر زیرساخت‌های شهرداری، بناهای تاریخی نیز با همکاری میراث فرهنگی نیم‌بها شده است که نوجوانان می‌توانند از آن استفاده کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: اجرای جشنواره تخفیف‌باران برای عضویت رایگان در کتابخانه‌های شهرداری و فراخوان مسابقه عکاسی ویژه نوجوانان از دیگر برنامه‌های این هفته است. نوجوانان تا بیستم آبان‌ماه فرصت دارند، عکس‌های خود را برای سازمان فرهنگی شهرداری ارسال کنند.

وی تصریح کرد: همه علاقه‌مندان به مباحث فرهنگی، ورزشی و اجتماعی از طریق سایت سازمان فرهنگی می‌توانند از سایر برنامه‌های این مجموعه اطلاع کسب کنند و بنا بر علاقه و نیازشان در این رویدادها و برنامه‌ها شرکت کنند.

کد خبر 616324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.