مدل جدید مک‌بوک پرو ۱۴ چه زمانی معرفی می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که مدل جدید مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی احتمالاً سال ۲۰۲۳ میلادی معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با وجود اینکه در بسیاری از گزارش‌های اخیر به احتمال معرفی مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی مجهز به تراشه‌های M2 Pro و M2 Max در اواخر سال جاری میلادی اشاره شده است، در شایعات جدید اعلام شده است که اپل این دو محصول را تا سال آینده رونمایی نخواهد کرد. فعالیت زنجیره‌های تامین‌کنندگان مک‌بوک‌های پرو آینده اپل براساس برنامه زمانی انجام می‌شود و طبق این برنامه‌ها، مدل‌های به‌روزشده مک‌بوک پرو سال آینده عرضه خواهند شد.

شرکت اپل چندین بار مک‌بوک‌های جدید را در ماه نوامبر معرفی کرده است؛ از جمله می‌توان به مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی ۲۰۱۹ و سه مدل مک‌بوک مجهز به تراشه M1 در سال ۲۰۲۰ اشاره کرد. بر همین اساس در بعضی از گزارش‌های قبلی عنوان شده بود که این شرکت قصد دارد مدل بعدی مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی را نیز در ماه نوامبر معرفی کند.

مدیرعامل شرکت اپل در رویداد انتشار گزارش درآمد مالی این شرکت در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ میلادی اعلام کرده است که محصولات اپل برای فصل تعطیلات از قبل آماده شده‌اند. اپل به احتمال زیاد در ماه‌های باقی‌مانده از سال جاری، محصول جدیدی معرفی نخواهد کرد، زیرا خود را برای فصل تعطیلات آماده کرده است.

کد خبر 616244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.