شورای ششم تهران پیگیر تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ساخت‌وسازهای غیرمجاز در هفته‌های اخیر در بعضی از مناطق تهران و نحوه برخورد با این ساخت‌وسازها گفت: در منطقه پنج و محدوده مرادآباد کار تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _سه‌شنبه دهم آبان‌ماه_ در یکصدودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به افتتاح پارکینگ امیرکبیر و روند تکمیل بزرگراه یادگار امام، اظهار کرد: پارکینگ امیرکبیر آماده است و به زودی شروع به کار خواهد کرد، البته این پارکینگ در منطقه حساسی واقع شده و ظرفیت فراوانی برای پذیرش خودروها دارد.

وی در خصوص امتداد بزرگراه یادگار امام، ادامه داد: عملیات عمرانی امتداد این بزرگراه نیز آغاز شده است و امیدواریم در زمان‌بندی مد نظر، به نتایج مثبتی برسیم و به زودی دیداری از نزدیک از این پروژه خواهیم داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: گزارش عملیاتی درباره پروژه امتداد یادگار امام و اینکه این پروژه در چه مرحله‌ای قرار گرفته به شورای ششم شهر نرسیده است، اما طبق پیگیری‌های عملیات عمرانی این بزرگراه در حال انجام است و امیدوارم در سال آینده این پروژه بزرگ به نتیجه برسد.

وی تصریح کرد: نیمی از تونل امیرکبیر مسدود است و به دلیل اینکه ترافیک در سه‌راه امین‌حضور ایجاد نشود، این بخش مسدود شده است و با توجه به شرایط خاصی که دارد ناچار هستیم این بخش از تونل را با این شرایط ویژه تطبیق دهیم.

چمران با اشاره به ساخت‌وسازهای غیرمجاز در هفته‌های اخیر در بعضی از مناطق تهران و نحوه برخورد با این ساخت‌وسازها افزود: در منطقه پنج و محدوده مرادآباد کار تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز انجام شد. امیدوارم در مناطق ۱۹ و ۱۸ نیز این برنامه با قدرت پیگیری شود.

کد خبر 616120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.