جزئیات مراسم گرامیداشت روز حماسه و ایثار شهرستان برخوار

مراسم گرامیداشت روز حماسه و ایثار شهرستان برخوار سه شنبه دهم آبانماه در در آستان مقدس حضرت ابراهیم بن موسی بن جعفر علیه السلام (امامزاده نرمی) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم گرامیداشت یازدهم آبان، روز حماسه و ایثار شهرستان برخوار سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس حضرت ابراهیم بن موسی بن جعفر علیه السلام (امامزاده نرمی) برگزار می‌شود.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید حسن میرافضلی امام جمعه مرکز شهرستان برخوار به سخنرانی خواهد پرداخت. همچنین محمد احمدیان از راویان مطرح کشوری در این مراسم به روایتگری می‌پردازد. حاج محمد یزدخواستی نیز مداح این مراسم خواهد بود.

این مراسم به همت ستاد بزرگداشت روز حماسه و ایثار شهرستان برخوار و قرارگاه فرهنگی شهرستان برگزار می‌شود. اجرای گروه سرود، پخش کلیپ و… از دیگر برنامه‌های مراسم گرامیداشت روز حماسه و ایثار شهرستان برخوار است.

یازدهم آبان سالروز شهادت ۴۳ تن از شهدای شهرستان برخوار در عملیات محرم در سال ۱۳۶۱ است که به دلیل به شهادت رسیدن بیشترین تعداد رزمندگان برخواری در یک روز، به عنوان «روز حماسه و ایثار شهرستان برخوار» نامگذاری شده است.

کد خبر 615778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.