مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا؛ ۷ آبان‌ماه

مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا نظیر قتل ۲ جوان توسط پسر عمو، دکتر پریسا بهمنی چگونه فوت کرد؟، انهدام باند اعزام دانشجو به خارج از کشور، پدر بی‌رحم خانه و خانواده‌اش را به آتش کشید و سارق مسلح در محاصره پلیس خودکشی کرد را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _شنبه هفتم آبان‌ماه_ به شرح زیر است:

ساعت ۱۰:۴۰ در پی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در حوالی پل ده محمدرضا شهر الیگودرز بلافاصله مأموران گشت انتظامی در محل حاضر شدند. در تحقیقات پلیس مشخص شد دو سرنشین و راننده خودرو سواری پژو ۴۰۵ از ناحیه اعضای بدن مورد اصابت گلوله قرار گرفته و هر دو نفر فوت کردند.

بیشتر بخوانید

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت نحوه فوت دکتر پریسا بهمنی را تشریح کرد. بیشتر بخوانید

کارآگاهان پلیس آگاهی فراجا در یک اقدام حرفه‌ای و اطلاعاتی توانستند اعضای یک باند کلاهبرداری که با تبلیغات گسترده در فضای مجازی با عنوان اعزام دانشجوی رشته پزشکی به کشور ترکیه فعالیت می‌کردند، دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید

ساعت ۱۵ روز گذشته خبری مبنی بر کشف جسد یک خانم جوان در اطراف کردان به مرکز پیام پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ اعلام و بلافاصله کارآگاهان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

رسیدگی به این پرونده از دی سال گذشته با گزارش صاحب یکی از باغ‌های شهریار مبنی بر کشف یک جسد سوخته در باغش آغاز شد. در ادامه جسد با دستور قضائی به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس شناسایی عامل جنایت را در دستور کارش قرار داد. از سوی دیگر مأموران موفق شدند هویت مقتول را که پسر ثروتمندی به نام شهاب بود شناسایی کنند و با بررسی مکالمات تلفنی وی مشخص شد که از چندی پیش با مردی به نام اکبر اختلاف مالی داشته است.

بیشتر بخوانید

اوایل هفته جاری مردی جوان با حضور در پلیس آگاهی شهرستان ملارد در غرب استان تهران از همسر و پدر زن خود و مرد دیگری به اتهام آدم ربایی شکایت کرد. شاکی مدعی بود، خانواده‌اش و مردی غریبه نقشه ربودن وی را اجرا و او را به مدت ۶۰ روز در یک کمپ ترک اعتیاد در تهران محبوس کرده‌اند در حالی که وی معتاد نبوده، در آنجا شکنجه شده و در شرایط بدی نگهداری می‌شده و حالا از آنها به اتهام آدم ربایی شکایت دارد.

بیشتر بخوانید

تعدادی از اغتشاشگران _چهارشنبه چهارم آبان‌ماه_ به دو نفر از پرسنل شهرداری منطقه پنج حین انجام مأموریت حمله و آن‌ها را به شدت مجروح کردند. آشوب‌گران پس از مسدودکردن بخشی از خیابان آیت‌الله کاشانی و ایجاد مزاحمت برای مردم، در حالی‌که عوامل شهرداری با لباس و خودروی سازمانی، جهت جمع‌آوری نخاله و کارتن‌های ریخته شده در معبر حاضر بودند، به آنها حمله‌ور شده و با چاقو و سلاح‌های سرد علاوه بر تخریب خودروی سازمانی، شهردار شب ناحیه هفت و پاکبان همراهش را به شدت مجروح کردند.

بیشتر بخوانید

  • اعترافات یک شرور به قتل

    حدود ساعت دو بامداد بیستم مرداد گذشته، مأموران انتظامات بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد از مرگ جوان مجهول الهویه‌ای خبر دادند که با ضربات قمه (نیمچه) مجروح و به مرکز درمانی منتقل شده بود. به دنبال دریافت این خبر، بلافاصله قاضی ویژه قتل عمد مشهد برای بررسی میدانی ماجرا، عازم بیمارستان شد و به این ترتیب با حضور عوامل بررسی صحنه جرم در محل، تحقیقات در این خصوص ادامه یافت.

بیشتر بخوانید

دوشنبه شب ساعت ۲۱:۴۰ در شهر آلنی مشگین شهر مردی ۳۶ ساله بر سر اختلافات خانوادگی که همسر و فرزندانش قهر کرده و رفته بودند را به زور به منزل آورده و خانه را آتش زد. این مرد زن را به بهانه دیدار با دو فرزند خردسالش به خانه کشاند و او را به همراه دو کودک خردسالش به آتش کشید.

بیشتر بخوانید

جسد دختربچه هفت ساله در یخچال خانه‌ای واقع در شهرری کشف شد.

بیشتر بخوانید

عبدالرحیم قربان پور فرمانده انتظامی باغملک، اظهار کرد: ساعت ۲۰ شامگاه چهارشنبه در پی اطلاع رسانی به واحد ۱۱۰ مبنی بر سرقت مسلحانه در بخش قلعه تل این شهرستان بلافاصله نیروهای انتظامی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

سرهنگ رضا قندی فرمانده انتظامی جاجرم، اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با مرکز پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد قطار مسافربری با عابر پیاده در محدوده شهرستان جاجرم، بلافاصله مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ رسالت به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

چند ماهی می‌شد که سوء‌ظن سراغش آمده و آزارش می‌داد. فکر می‌کرد شیرین به او خیانت کرده و با مردی ارتباط دارد. حدود یک‌سال قبل بود که مریم، دختر کوچک‌شان به دنیا آمد و او تصور می‌کرد دخترش نیست و حاصل خیانت همسرش است. هرچه شیرین به او می‌گفت اشتباه می‌کند بی‌فایده بود و هر روز وضعیتش بدتر می‌شد. هربار شیشه می‌کشید این افکار بیشتر سراغش می‌آمد.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری شخصی که در یک درگیری خانوادگی اقدام به قتل یکی از اقوامش کرده بود، خبر داد.

بیشتر بخوانید

علی محبوبی‌پور، مدیرکل دفتر امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اردبیل اظهار کرد: ساعت ۲۱:۴۱ در «شهر آلنی» مشکین‌شهر مردی ۳۶ ساله بر سر اختلافات خانوادگی که همسر و فرزندانش قهر کرده و رفته بودند را به زور به منزل آورده و خانه را آتش زد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 615579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.