بیت‌کوین نشانه‌ای از صعود ندارد

به نظر می‌رسد بیت‌کوین توانست کمی از محدوده تراکمی خود فاصله بگیرد اما با اینکه از این سطح خروج پیدا کرده است نشانه‌ای از بهبود روند این رمزارز و بازار مشاهده نمی‌شود، لذا پیش‌بینی می‌شود روند نزولی تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار رمزارزها امروز روند متعادلی را سپری کرد، بیت کوین تقریباً در قیمت روز گذشته خود باقی ماند، اتریوم رشد هفت دهم درصدی را تجربه کرد، شاخص ترس و طمع بازار به سطح ۲۰ واحد رسید و نسبت به روز گذشته دو واحد کاهش یافت، براساس تحلیل تکنیکال بیت کوین نیز پیش‌بینی تداوم روند خنثی را برای این رمزارز خواهیم داشت.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۱۹ هزار ۲۹۸ دلار

تغییرات: رشد ۰.۰۳ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۳۴۶ دلار

تغییرات: رشد ۰.۱۲ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۷۳ دلار و ۳۶ سنت

تغییرات: رشد ۱.۴۰ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۴۴۸ دلار

تغییرات: رشد ۰.۹۲ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۳۵۹ دلار

تغییرات: رشد ۰.۳۵ درصدی

سولانا (SOL): ۲۸ دلار و ۴۲ سنت

تغییرات: افت ۰.۰۶ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۵۹۹ دلار

تغییرات: رشد ۰.۸۰ درصدی

پالیگان (Polygon): ۰.۸۷۸ دلار

تغییرات: رشد ۱.۰۶ درصدی

پولکادات (DOT): ۵ دلار و ۹۴ سنت

تغییرات: رشد ۲.۰۱ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۱۵ دلار

تغییرات: رشد ۰.۴۴ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۵ دلار و ۷۵ سنت

تغییرات: افت ۰.۹۲ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

حمایت: ۱۸ هزار ۹۵۷ دلار.

مقاومت: ۲۴ هزار ۲۸۱ دلار.

پیش‌بینی: به نظر می‌رسد بیت کوین توانست کمی از محدوده تراکمی خود فاصله بگیرد اما با اینکه از این سطح خروج پیدا کرده است نشانه‌ای از بهبود روند این رمزارز و بازار مشاهده نمی‌شود، لذا پیش بینی می‌شود روند نزولی تداوم داشته باشد.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست.)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۱.۶۸ درصد

دامیننس اتریوم: ۱۸.۵۶ درصد

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها ۸۶۴ میلیارد ۹۱۸ میلیون دلار

ارزش بازار حوزه دیفای ۴۰ میلیارد ۹۷۹ میلیون دلار

شاخص ترس و طمع

کاهش دو واحدی شاخص به ۲۰ واحد

ارزش بازار پرداخت‌های مبتنی بر بیت کوین تا سال ۲۰۳۱ به ۳.۷ میلیارد دلار می‌رسد

شرکت تحقیقات بازار «اَلاید» در آخرین گزارش خود پیش‌بینی کرده است که ارزش بازار پرداخت‌های مبتنی بر بیت کوین با ثبت نرخ رشد مرکب سالانه ۱۶.۳ درصدی از سال ۲۰۲۲ تا ۲۰۳۱ در پایان این دوره به ۳.۷ میلیارد دلار خواهد رسید. همچنین، این گزارش انتظار دارد تا افزایش تقاضا برای بیت‌کوین در بین بانک‌ها و مؤسسات مالی و پتانسیل استفاده‌نشده آن در اقتصادهای نوظهور فرصت‌های سودآوری را برای گسترش بازار پرداخت‌های مبتنی بر بیت کوین در طول این دوره فراهم کند.

بایننس نیمی از بازار معاملات اسپات و مشتقات را در اختیار دارد

داده‌های «دِ بلاک ریسرچ» نشان می‌دهد که بایننس، بدون رقیبی جدی بر بازار معاملات اسپات و مشتقات تسلط دارد. طبق این داده‌ها، طی ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۵۵ درصد از کل حجم معاملات اسپات ارز دیجیتال در بایننس انجام شده است. پس از بایننس، آپ‌بیت ۶.۱ درصد، اوکی‌اکس ۵.۴ درصد و کوین‌بیس ۵.۳ درصد از حجم معاملات اسپات را به‌خود اختصاص داده‌اند. همچنین، طبق ادعای بایننس در ۲۴ ساعت گذشته، ۵۴.۴ درصد از کل حجم معاملات مشتقات نیز در این صرافی انجام شده است.

کنان دو ماینر بیت کوین جدید عرضه کرد

شرکت کنان (Canaan)، تولیدکننده دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال، به‌تازگی دو مدل ماینر بیت کوین جدید را عرضه کرده است. این ماینرهای تازه عرضه شده که «Avalon Made A۱۳۶۶» و «Avalon Made A۱۳۴۶» نام دارند، به‌ترتیب از هش ریتی برابر با ۱۳۰ و ۱۱۰ تراهش بر ثانیه و بازده انرژی ۲۵ و ۳۰ ژول بر تراهش برخوردار هستند. گفتنی است هر دو دستگاه در حال حاضر در وب‌سایت کنان قابل‌خرید هستند.

FTX یک بار برای همیشه به قربانیان فیشینگ غرامت شش میلیون دلاری پرداخت می‌کند

صرافی FTX حدود ۶ میلیون دلار غرامت به قربانیان یک کلاهبرداری فیشینگ پرداخت خواهد کرد که به هکرها اجازه داد تا معاملات غیرمجازی را در حساب‌های برخی از کاربران این صرافی انجام دهند. با این حال، سم بنکمن فرید، مدیرعامل FTX در توییتی اعلام کرد که صرافی‌ها معمولاً به قربانیان کلاهبرداری فیشینگ غرامت پرداخت نمی‌کند؛ اما در این مورد خاص، صرافی ضرر کاربران را جبران خواهد کرد. فرید تأکید کرد که پرداخت غرامت فقط برای یک بار انجام می‌شود و FTX این کار را در آینده انجام نخواهد داد.

تنها یک چهارم استرالیایی‌ها از انتشار ارز دیجیتال بانک مرکزی پشتیبانی می‌کنند

داده‌های نظرسنجی اخیر شرکت هوش تصمیم‌گیری «مورنینگ کانسالت» نشان می‌هد که تنها یک چهارم استرالیایی‌ها از صدور ارز دیجیتال بانک مرکزی حمایت می‌کنند. طبق این داده‌ها، تنها پنج درصد از استرالیایی‌هایی که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند، به‌شدت طرفدار چنین نوآوری‌ای هستند. شایان توجه است که پشتیبانی از صدور ارز دیجیتال بانک مرکزی در بازارهای کشورهای در حال توسعه به‌طور قابل‌توجهی بالاتر است.

جهش ۲۲ درصدی قیمت کلایتن هم‌زمان با ارائه طرح کاهش پاداش بلاک‌های شبکه

قیمت توکن شبکه کلایتن (Klaytn) طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۲ درصد افزایش یافته است. این جهش تحت‌تأثیر ارائه یک پیشنهاد حاکمیتی برای کاهش پاداش بلاک‌های این شبکه از ۹.۶ به ۶.۴ واحد، جهت کنترل سرعت افزایش عرضه توکن‌های KLAY است. گفتنی است نتیجه این رأی‌گیری فردا مشخص خواهد شد.

کد خبر 614619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.