بازار کریپتو در روند صعودی

بیت‌کوین با رشد نزدیک به ۲ درصد به محدوده ۲۰هزار و ۶۷۱ دلار رسید و اتریوم نیز با رشد ۴.۴۶ درصدی به محدوده یک‌هزار و ۵۸۲ دلار رسید، رمزارز صرافی بایننس نیز با رشد ۵درصدی به محدوده ۳۰۳ دلار رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار امروز روی خوشی به سرمایه‌گذاران خود نشان داد؛ بیت‌کوین با رشد نزدیک به دو درصد به محدوده ۲۰ هزار ۶۷۱ دلار رسید، اتریوم نیز با رشد ۴.۴۶ درصدی به محدوده یک هزار ۵۸۲ دلار و رمزارز صرافی بایننس نیز با رشد پنج درصدی به محدوده ۳۰۳ دلار رسید. درصورتی‌که بازار بخواهد رشد کند، انتظار داریم بتواند از این محدوده مقاومتی سقف عبور و روند بهتری پیدا کند. ارزش کل بازار و ارزش حوزه دیفای نیز نسبت به روزهای گذشته بهبود یافت.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۲۰ هزار ۶۷۱ دلار

تغییرات: رشد ۱.۹۳ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۵۸۲ دلار

تغییرات: رشد ۴.۴۶ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۳۰۳ دلار و ۳۲ سنت

تغییرات: رشد ۵.۵۰ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۴۷۰ دلار

تغییرات: رشد ۱.۸۹ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۰۷ دلار

تغییرات: رشد ۵.۴۰ درصدی

سولانا (SOL): ۳۲ دلار و ۸۰ سنت

تغییرات: رشد ۷.۱۳ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۸۴۷ دلار

تغییرات: رشد ۱۳.۱۵ درصدی

پالیگان (Polygon): ۰.۹۳۹ دلار

تغییرات: رشد ۳.۰۹ درصدی

پولکادات (DOT): شش دلار و ۵۸ سنت

تغییرات: رشد ۳.۲۱ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۳۸ دلار

تغییرات: رشد ۱.۵۵ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۷ دلار و ۴۷ سنت

تغییرات: رشد ۷.۹۷ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت‌کوین

بازار کریپتو در روند صعودی

حمایت: ۱۸ هزار ۹۵۷ دلار

مقاومت: ۲۴ هزار ۲۸۱ دلار سقف کانال نزولی

پیش‌بینی: درصورتی‌که بتواند از سقف کانال نزولی در طی روزهای آینده عبور و خود را تثبیت کند، پیش‌بینی می‌شود بتواند رشد خوبی را تجربه کند.

(سیگنالی درخصوص خریدوفروش نیست.)

دامیننس

دامیننس بیت‌کوین: ۴۱.۰۴ درصد

دامیننس اتریوم: ۲۰.۰۶ درصد

بازار کریپتو در روند صعودی

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است، یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها: ۹۲۱ میلیارد ۵۳۶ میلیون دلار

ارزش بازار حوزه دیفای: ۴۵ میلیارد ۴۹ میلیون دلار

بازار کریپتو در روند صعودی

شاخص ترس و طمع

بهبود از وضعیت بازار از ترس شدید به ترس، شاخص ترس و طمع از روز چهارشنبه تاکنون رشد دو واحدی داشته که به معنای کاهش ترس در بازار است.

بازار کریپتو در روند صعودی

اخبار بازار رمزارزها

صرافی بایننس اکنون یکی از سهامداران توئیتر است

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس، اکنون به یکی از سرمایه‌گذاران توئیتر تبدیل شده است. «چانگ پنگ ژائو» مدیرعامل این صرافی در این رابطه اظهار کرده است: «از اینکه می‌توانیم به ایلان‌ماسک برای واقعیت بخشیدن به یک چشم‌انداز جدید برای توئیتر کمک کنیم هیجان‌زده‌ایم. قصد داریم در ترکیب شبکه اجتماعی و وب ۳.۰ نقش داشته باشیم تا استفاده و پذیرش ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک‌چین را گسترش دهیم.

ایلان ماسک به‌طوررسمی مالک توئیتر شد

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، سرانجام قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری خرید توئیتر را نهایی کرد. یکی از اولین اقدامات او به‌عنوان مالک شرکت، اخراج مدیران ارشد توئیتر از جمله پاراگ آگراوال، مدیرعامل و ند سگال، مدیر مالی بود. ویجایا گاد، رئیس بخش سیاست‌گذاری حقوقی که تصمیم به بستن حساب دونالد ترامپ گرفته بود نیز برکنار شد. طبق گزارش بلومبرگ، ماسک قصد دارد تا نقش مدیر اجرایی توئیتر را برعهده بگیرد. همچنین، تأیید شد که صرافی بایننس پس از سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیون دلاری، اکنون یکی از سهام‌داران جدید توئیتر است.

بانک مرکزی امارات اولین تراکنش ارزهای دیجیتال ملی را تکمیل کرده است

بانک مرکزی امارات متحده عربی اعلام کرده است که پلتفرم ام‌بریج (mBridge) را با همکاری مؤسسه ارز دیجیتال بانک خلق چین، همتای چینی خود، با موفقیت آزمایش کرده و چندین تراکنش را از طریق آن انجام داده است. شرکای دیگر این بانک، مقامات پولی هنگ کنگ، بانک تایلند و بانک تسویه‌حساب‌های بین‌المللی هستند. به گفته بانک اماراتی، در طول این پروژه آزمایشی، بانک‌های تجاری چهار حوزه قضائی از پلتفرم ام‌بریج و ارزهای دیجیتال ملی برای انجام بیش از ۱۶۰ تراکنش، به ارزش بیش از ۸۰ میلیون درهم (۲۲ میلیون دلار) در یک دوره شش هفته‌ای استفاده کرده‌اند.

اکسلار و پالیگان قرار است برای ارائه ارتباطات میان‌زنجیره‌ای در پالیگان سوپرنتس با هم همکاری کنند

پلتفرم میان‌زنجیره‌ای اکسلار (Axelar) اعلام کرده است که قصد دارد با پالیگان همکاری داشته باشد تا ارتباطات میان‌زنجیره‌ای امنی را به شبکه پالگیان سوپرنتس (Polygon Supernets) اضافه کند. این شرکت اعلام کرده که مشارکت آن با پالیگان زیرساختی برای ایجاد یک اینترنت قابل‌همکاری از بلاک چین‌های اختصاصی ماشین مجازی اتریوم (EVM) است که توسط پالیگان اج (Polygon Edge) پشتیبانی می‌شود. سرگی گوربانوف (Sergey Gorbunov)، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران اکسلار، گفته که این مشارکت برای اکوسیستم وب ۳.۰ بسیار مهم است؛ زیرا تعداد توسعه‌دهندگان آن از هزاران نفر باید به میلیون‌ها نفر برسد.

سهام توئیتر از بورس « S&P ۵۰۰» حذف خواهد شد

بورس «S&P ۵۰۰» قصد دارد در تاریخ اول نوامبر (دهم آبان‌ماه)، یعنی چند روز بعد از فروخته شدن توئیتر به ایلان ماسک، این شبکه اجتماعی را از شاخص بازار سهام خود خارج کند. علاوه بر این، قرار است شرکت بین‌المللی آرچ کپیتال گروپ (Arch Capital Group) قبل از باز شدن بازارها و در همین روز جایگزین توئیتر شود، ضمن اینکه سهام توئیتر قرار است قبل از معامله و به طور موقت توسط بورس نیویورک متوقف شود.

نقشه بازار

بازار کریپتو در روند صعودی

کد خبر 615412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.