بهبود نسبی بازار ارز دیجیتال

بازار رمزارزها امروز روند نسبتاً مثبتی را تجربه کرد، در صورتی که بیت کوین بتواند از سطح تراکمی خود خارج شود پیش بینی رشد بازار رمزارزها را در طی روزهای آینده خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار رمزارزها امروز روند نسبتاً مثبتی را تجربه کرد، در صورتی که بیت کوین بتواند از سطح تراکمی خود خارج شود پیش بینی رشد بازار رمزارزها را در طی روزهای آینده خواهیم داشت، بیت کوین با رشد ۰.۸ درصدی به سطح ۱۹ هزار ۳۴۷ واحد رسید و اتریوم با رشد ۲.۵۹ درصدی به سطح یک هزار ۳۴۳ واحد رسید، شاخص ترس و طمع نیز افت یک واحدی را تجربه کرد.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین ( BTC): ۱۹ هزار ۳۴۷ دلار

تغییرات: رشد ۰.۸۵ درصدی

اتریوم ( ETH): یک هزار ۳۴۳ دلار

تغییرات: رشد ۲.۵۹ درصدی

بایننس‌کوین ( BNB): ۲۷۳ دلار و ۸۱ سنت

تغییرات: رشد ۱.۴۰ درصدی

ریپل ( XRP): ۰.۴۵۶ دلار

تغییرات: افت ۰.۹۲ درصدی

کاردانو ( ADA): ۰.۳۵۷ دلار

تغییرات: رشد ۱.۰۶ درصدی

سولانا ( SOL): ۲۸ دلار و ۶۴ سنت

تغییرات: رشد ۰.۶۴ درصدی

دوج‌کوین ( DOGE): ۰.۰۵۹۴ دلار

تغییرات: رشد ۰.۸۰ درصدی

پالیگان ( Polygon) ۰.۸۷۸ دلار

تغییرات: رشد ۵.۸۸ درصدی

پولکادات (DOT): پنج دلار و ۸۵ سنت

تغییرات: رشد ۰.۰۱ درصدی

ترون ( TRON): ۰.۰۶۱۳ دلار

تغییرات: افت ۰.۴۳ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۶ دلار و هفت سنت

تغییرات: رشد ۱.۷۵ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

حمایت: ۱۸ هزار ۹۵۷ دلار.

مقاومت: ۲۴ هزار ۲۸۱ دلار.

پیش بینی: به نظر می‌رسد که در حال عبور از محدوده تراکمی است، در صورتی که بتواند از این سطح به طور کامل عبور کند احتمال رشد بازار رمزارزهارا خواهیم داد.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۱.۷۶ درصد.

دامیننس اتریوم: ۱۸.۵۲ درصد.

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها ۸۴۷ میلیارد ۱۶۳ میلیون دلار

ارزش بازار حوزه دیفای ۴۱ میلیارد ۲۷۵ میلیون دلار

شاخص ترس و طمع

کاهش یک واحدی شاخص به ۲۲ واحد.

اخبار بازار رمزارزها

رابینهود پیش از عرضه کیف پول غیرامانی ارزهای دیجیتال خود چندین بازرس تحریم استخدام می‌کند

اپلیکیشن معاملات آنلاین سهام رابینهود (Robinhood) قصد دارد چندین بازرس تحریم را برای واحد انطباق جرایم مالی خود استخدام کند. متقاضیان این عنوان شغلی باید بیش از دو سال سابقه فعالیت در بخش بازرسی جرایم مالی داشته باشند. استخدام این بازرسان احتمالاً با کیف پول غیرامانی ارزهای دیجیتال این پلتفرم که قرار است در ماه‌های آینده عرضه شود مرتبط باشد.

دادگاه ورود وویجر به قرارداد ۱.۴۲ میلیارد دلاری با صرافی FTX را تأیید کرد

وویجر (Voyager) در پست بلاگ اخیر خود اعلام کرد که یک دادگاه ورود این شرکت به قرارداد ۱.۴۲ میلیارد دلاری با صرافی FTX را تأیید کرده است. طبق این قرارداد، صرافی ارزهای دیجیتال FTX دارایی‌های دیجیتال شرکت وویجر را خریداری می‌کند. پیشنهاد FTX ارزش منصفانه تمامی دارایی‌های دیجیتال وویجر از ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) را شامل می‌شود. در این قرارداد ۱.۳۱ میلیارد دلار برای خرید دارایی‌های وویجر و ۱۱۱ میلیون دلار برای پرداخت به طلبکاران تخصیص یافته است.

حزب حاکم نیجریه: در صورت پیروزی در انتخابات سیاست‌های مرتبط با بلاک چین و ارزهای دیجیتال را بازبینی می‌کنیم

حزب کنگره همه مترقیان (APC) که حزب حاکم کنونی نیجریه است و بولا تینوبو را نامزد ریاست جمهوری این کشور کرده است؛ در مانیفست جدید خود اظهار داشته است که در صورت پیروزی در انتخابات آتی، کمیته مشورتی را برای بررسی محیط نظارتی حاکم بر خدمات دارایی‌های مجازی و بلاک چین تشکیل می‌دهد. این حزب همچنین گفته است که در صورت لزوم، این کمیته تغییراتی را پیشنهاد خواهد کرد که چارچوب نظارتی کارآمدتر و دوستدار کسب‌وکار را به همراه خواهد داشت. طبق این مانیفست ۸۰ صفحه‌ای حزب کنگره همه مترقیان، دولت احتمالی تینوبو در واقع می‌خواهد که سیاست کشور نیجریه در قبال بخش فناوری اطلاعات را به‌طور کامل اصلاح کند.

کوین‌گکو: دلار آمریکا تنها دارایی بوده است که عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین در سه ماهه سوم سال داشته است

طبق آخرین گزارش فصلی منتشر شده توسط کوین‌گکو، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در سه ماهه سوم نسبت به ۳ ماهه دوم سال ۶.۵ درصد، معادل حدود ۱۰۰ میلیارد دلار افزایش یافته است. این گزارش می‌گوید که بیت کوین به‌رغم پشت سر گذاشتن یک فصل متلاطم، از هر کلاس دارایی دیگری جز شاخص دلار آمریکا که نرخ مبادله سبدی از ارزهای خارجی نسبت به دلار آمریکا را اندازه‌گیری می‌کند، بهتر عمل کرده است. درحالی‌که قیمت بیت کوین همزمان با بازار سهام در ایالات متحده کاهش یافته بود، این دارایی دیجیتال در مقایسه با بازار سهام با سرعت بهتری بهبود یافت و سه ماهه سوم را تنها با یک درصد کاهش قیمت به پایان رساند.

بخش وب ۳ می‌تواند در ۱۰ سال آینده ۱.۱ تریلیون دلار به تولید ناخالص داخلی هند اضافه کند

گزارش تازه مجمع مشارکت استراتژیک ایالات متحده و هند (USISPF) نشان می‌دهد که رونق جهانی بخش وب ۳ می‌تواند در یک دهه آینده بیش از یک تریلیون دلار به تولید ناخالص داخلی (GDP) اقتصاد این کشور بیافزاید و شتاب سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌های این بخش را افزایش دهد. این گزارش با اشاره به رشد ۳۷ برابری سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌های وب ۳ طی دو سال گذشته، می‌گوید که این بخش می‌تواند تا سال ۲۰۳۲ ارزش اقتصادی معادل ۱.۱ تریلیون دلار به تولید ناخالص داخلی هند اضافه کند.

شرکت فیدلیتی به‌دنبال استخدام ۱۰۰ کارمند جدید در بخش دارایی‌های دیجیتال است

شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری فیدلیتی اینوستمنتس (Fidelity Investments) قصد دارد ۱۰۰ نیروی کار جدید برای بخش دارایی‌های دیجیتال خود استخدام کند. این اقدام نشان می‌دهد که فیدلیتی با وجود بازار نزولی ارزهای دیجیتال، به‌دنبال توسعه تجارت خود در این بخش است. طبق گزارش خبرگزاری بلومبرگ، این شرکت قصد دارد کارمندان جدید خود را به بخش‌هایی مانند خدمات مشتریان، توسعه کسب‌وکار، عملیات، فناوری، انطباق، بازاریابی و توسعه کسب‌وکار اضافه می‌کند. یک منبع آگاه نیز به این خبرگزاری گفته است که این استخدام‌ها مربوط به دفاتر این شرکت در نیویورک، دوبلین، بوستون و لندن خواهند بود.

گوخشتین: قیمت دوج کوین باید از اوج تاریخی آن فراتر برود

دیوید گوخشتین، بنیان‌گذار شرکت گوخشتین مدیا (Gokhshtein Media) در صفحه توئیتر خود نوشت که ذهنش مشغول فکر کردن درباره دوج کوین است. وی در ادامه نوشت مشخصاً به این فکر می‌کرده است که آیا این میم کوین می‌تواند از اوج قیمتی تاریخی خود فراتر برود یا خیر. گوخشتین در ادامه پاسخ سوال خود را داده و می‌گوید که به‌نظر او دوج کوین مجبور است و باید از اوج قیمتی قبلی خود فراتر رود. گفتنی است که دوج کوین در حال حاضر به قیمت ۰.۰۵۹۲ دلار معامله می‌شود و دهمین ارز دیجیتال بازار است و برای رسیدن به بالاترین قیمت تاریخ خود باید به سطح ۰.۷۳ دلاری برسد.

قیمت اپتوس طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ درصد رشد کرده است

قیمت توکن شبکه اپتوس که با نماد «APT» در بازار شناخته می‌شود، طی ۲۴ ساعت اخیر بیش از ۳۰ درصد رشد کرده است. گفته می‌شود این جهش قابل‌توجه آن هم در روزی که سایر ارزهای دیجیتال نوسان چندانی نداشته‌اند، به خاطر لیکوییدشدن حجم زیادی موقعیت معاملاتی شورت اپتوس در بازار صرافی‌ها است.

سهم استیبل کوین دلاری بایننس از بازار استیبل کوین‌ها به بیشترین حد خود رسیده است

بر اساس داده‌های پلتفرم The Block، سهم استیبل کوین دلاری بایننس (BUSD) از بازار استیبل کوین‌ها به اوج تاریخی خود رسیده است و BUSD اکنون (تا روز جمعه) ۱۵.۴۸ درصد از عرضه کل ۱۴۰ میلیارد دلاری بازار استیبل کوین‌ها را به خود اختصاص داده است. سهم استیبل کوین BUSD در جفت ارزهای معاملاتی نیز در حال حاضر ۲۲ درصد است.

توکن دوج چین در یک هفته اخیر ۲۲۸ درصد رشد کرده است

داده‌های کوین گکو (CoinGecko) حاکی از آن هستند که دوج چین (DC)، توکن پروژه‌ای که امسال با هدف ارائه قابلیت‌های قراردادهای هوشمند برای جامعه دوج کوین راه‌اندازی شد، در یک هفته اخیر بیش از ۲۰۰ درصد و در شبانه روز گذشته بیش از ۷۰ درصد رشد کرده است. این افزایش قابل‌توجه است، چراکه دوج چین در پایان ماه اوت (شهریور) ۹۰ درصد از ارزش خود را از دست داده بود.

کد خبر 614405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.