مشکلات مردم روستای سیف‌آباد کوهرنگ رفع شود

عضو شورای اسلامی روستای سیف‌آباد اللهیاری شهرستان کوهرنگ گفت: مردم در شهرستان کوهرنگ از امکانات کمی برخوردارند، به طوری که در عصر ارتباطات از داشتن اینترنت مطلوب برخوردار نیستند و در این زمینه چالش هایی وجود دارد که می‌طلبد مسئولان امر در صدد رفع آن برآیند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خداداد طهماسبی امروز _دوشنبه دوم آبان‌ماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه و اینترنت در روستای سیف‌آباد اللهیاری، اظهار کرد: مردم در شهرستان کوهرنگ از امکانات کمی برخوردار هستند، به طوری که در عصر ارتباطات از داشتن اینترنت مطلوب برخوردار نیستند و در این زمینه چالش‌هایی وجود دارد که می‌طلبد مسئولان امر در صدد رفع آن برآیند.

وی ادامه داد: روستای سیف‌آباد اللهیاری، حیدرآباد و دم‌تنگ، سه روستای متصل به یکدیگر در بخش دوآب صمامی است که نه تنها مشکل اینترنت دارند، بلکه در طول سال شهروندان با قطعی مکرر شبکه‌های تلویزیون نیز روبه‌رو هستند.

عضو شورای اسلامی روستای سیف‌آباد اللهیاری شهرستان کوهرنگ با اشاره به نیاز ضروری شهروندان به تلفن‌همراه و اینترنت، تاکید کرد: با توجه به اینکه تمام اقدامات و اطلاع‌رسانی‌های اداری، قضائی و بانکی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، از مسئولان می‌خواهیم مشکلات را هرچه سریع‌تر رفع کنند و خرابی گیرنده‌های تلویزیونی نیز بررسی و رفع شود.

کد خبر 614286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.