دشمن همبستگی ملت ایران را نشانه گرفته است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت:دشمن دقیقاً همین هم‌بستگی ملت ایران را نشانه گرفته است تا آن را به واگرایی ملی تبدیل کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز سروری امروز_ شنبه سی‌ام مهرماه_ در بازدید از جشنواره وحدت اقوام ایرانی با عنوان «ایران عزیز»، اظهار کرد: استقبال شهروندان نشان می‌دهد که جشنواره «ایران عزیز» برنامه متنوع و تأثیرگذاری است. دلیلش هم این است که شهروندان به تنوع علاقه دارند.

وی ادامه داد: اقوام همیشه نقش مؤثری در هم‌افزایی و هم‌بستگی ملی داشته‌اند و اینکه امروز شهروندان می‌توانند در یک فضای محدود تمام اقوام را ببینند و با کارها، هنرها، موسیقی، صنایع دستی و… آنها آشنا شوند، برای بازدیدکنندگان لذت‌بخش است.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: فکر می‌کنم دشمن دقیقاً همین هم‌بستگی ملت ایران را نشانه گرفته است تا آن را به واگرایی ملی تبدیل کند. این جشنواره پاسخ روشنی به این هدف دشمن است و نشان می‌دهد شهروندان در برابر تخریب و گسستگی بین اقوام می‌ایستد. حضور پی در پی و وسیع شهروندان و استقبال گسترده از «ایران عزیز» نمایانگر این نکته است که اقوام به یکدیگر علاقه دارند و تفاوت‌هایشان ارتباطات میان آنها را افزایش می‌دهد.

وی تصریح کرد: در شورای شهر در تلاش هستیم چنین برنامه‌هایی را در شهر تهران گسترش دهیم و مدیریت شهری از این برنامه‌ها حمایت کامل می‌کند. امیدواریم بتوانیم برنامه‌های متنوع و مفیدی برای شهروندان تهرانی تدارک ببینیم.

کد خبر 613965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.