۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
گوشی گلکسی A04e رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی گلکسی A04e که سومین و ضعیف‌ترین مدل از خانواده A04 است، به‌تازگی رونمایی شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی گلکسی A04e جدیدترین گوشی سامسونگ برای بازار محصولات پایین‌رده است، این دستگاه دارای صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی LCD با وضوح HD پلاس است و در پنل پشتی از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در بالای نمایشگر نیز بریدگی قطره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی به چشم می‌خورد.

احتمالاً گوشی گلکسی A04e از پردازنده Media Tek Helio G35 استفاده می‌کند، این محصول به سه یا چهار گیگابایت حافظه رم و ۳۲، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی مجهز شده است. انرژی مورد نیاز گوشی ذکر شده با استفاده از یک باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود. این گوشی از شبکه 5G یا وای‌فای پنج و وای‌فای شش پشتیبانی نمی‌کند و صرفاً مجهز به LTE و وای‌فای ۲.۴ گیگاهرتزی است.

گوشی پایین‌رده سامسونگ با رابط کاربری One UI Core ۴.۱ بر پایه سیستم‌عامل اندروید ۱۲ عرضه می‌شود. ابعاد این محصول به ۹.۱ * ۷۵.۹ * ۱۶۴.۲ میلی‌متر و وزن آن به ۱۸۸ گرم می‌رسد. سامسونگ به طور دقیق به جنس بدنه گلکسی A04e اشاره نکرده است، اما به احتمال زیاد با دستگاهی با بدنه پلاستیکی مواجه هستیم. به نظر می‌رسد که این گوشی در رنگ‌های آبی، مسی و مشکی قابل تهیه خواهد بود.

شرکت سامسونگ قیمت گوشی A04e را اعلام نکرده است، اما از آنجایی که این دستگاه ضعیف‌تر از دو دستگاه دیگر خانواده A04 به حساب می‌آید، پیش‌بینی می‌شود ارزان‌ترین مدل باشد.

کد خبر 613911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.