بهترین گوشی سامسونگ سری A+ قیمت حدودی و مقایسه مدل‌های مختلف

تاکنون در دسته‌بندی A گوشی‌های سامسونگ مدل‌های مختلفی به بازار عرضه شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به گلکسی A52s 5G، گلکسی A54، گلکسی A73 5G، گلکسی A34، گلکسی A53 5G، گلکسی A24، گلکسی A51 و A14 اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گوشی‌های میان‌رده سری A سامسونگ، محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند این شرکت در بازار هستند که هر ساله شاهد به‌روزرسانی برخی از این گوشی‌ها با قابلیت‌های پیشرفته‌تر و امکاناتی جذاب‌تر هستیم. اگر قصد خرید گوشی میان‌رده داشته باشید، حتماً یکی از گزینه‌های مد نظر شما سری a سامسونگ است. این سری که به عنوان میان‌رده شناخته می‌شود، مدل‌های جذابی را به شما ارائه می‌دهد و خیلی هم پرطرفدار است.

مدل‌های مختلف سری A

تاکنون در دسته‌بندی A گوشی‌های سامسونگ مدل‌های مختلفی به بازار عرضه شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به گلکسی A52s 5G، گلکسی A54، گلکسی A73 5G، گلکسی A34، گلکسی A53 5G، گلکسی A24، گلکسی A51 و A14 اشاره کرد. سری گوشی‌های سامسونگ A در بازار طرفداران زیادی به سمت خود جذب کرده است و همیشه به دلیل داشتن ویژگی‌های مطلوبی که دارد مورد توجه خریداران بوده است.

بهترین گوشی سامسونگ سری A

از نظر کاربران فضای مجازی و با توجه به ویژگی‌ها و مشخصات به‌خصوص گوشی A52s 5G، در حال حاضر این مدل جزو بهترین گوشی‌های سری A سامسونگ به شمار می‌رود. این گوشی موبایل در بنچمارک معتبر آنتوتو بالاترین امتیاز را میان دیگر گوشی‌های میان‌رده سامسونگ کسب کرده و با این حساب می‌توان این گوشی را بهترین گوشی سامسونگ سری A دانست. این میان‌رده مجهز به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی از جنس Super AMOLED است که تصاویر را با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل برای کاربران به نمایش می‌گذارد و از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. حداکثر روشنایی نمایشگر این گوشی ۸۰۰ نیت است و چگالی تصویر آن نیز به ۴۰۵ پیکسل در هر اینچ می‌رسد.

گلکسی A52s 5G سامسونگ از پردازنده ۶ نانومتری اسنپدراگون 778 5G کوالکام به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد که از لحاظ پردازشی بسیار خوب است و با همراهی پردازنده گرافیکی Adreno 642L، بهترین گوشی سامسونگ سری A برای بازی و انجام کارهای سنگین به شمار می‌رود. این گوشی هوشمند میان‌رده با ارزش سامسونگ را حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کنند. سیستم دوربین این گوشی هوشمند چهار سنسور را درون یک ماژول مستطیلی شکل جای داده که شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و دو سنسور پنج مگاپیکسلی ماکرو و عمق میدان می‌شود.

تنها نکته و ویژگی منفی که گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A52s 5G دارد، ظرفیت کم باتری آن است. این گوشی هوشمند میان‌رده سامسونگ دارای باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر است که البته از سرعت شارژ سریع ۲۵ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

قیمت بهترین گوشی سامسونگ سری A

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A52 SM-A525F/DS دو سیم‌کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم هشت گیگابایت که به عنوان بهترین گوشی سری A سامسونگ محسوب می‌شود با قیمت حدودی ۱۳ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان به فروش می‌رسد.

بهترین گوشی سامسونگ سری A از نظر دوربین

سامسونگ در سال جاری با این تفاسیر گلکسی A73 5G را باید بالاترین مدل گوشی سامسونگ سری A دانست. این گوشی هوشمند میان‌رده که تقریباً یک سال از زمان عرضه آن به بازار می‌گذرد، مشخصاتی در حد یک گوشی پرچم‌دار دارد و همین عامل نیز موجب شده تا کاربران زیادی به استفاده از آن روی بیاورند. گلکسی A73 5G مجهز به نمایشگر ۶.۵ اینچی Super AMOLED است که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰، حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت و تراکم پیکسلی ۴۰۵ پیکسل بر اینچ پشتیبانی می‌کند.

گلکسی A73 5G را می‌توان بهترین گوشی سامسونگ سری A از نظر دوربین دانست، چرا که این گوشی از یک سیستم دوربین چهارگانه متشکل از سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و دو سنسور پنج مگاپیکسلی ماکرو و عمق میدان بهره می‌برد. این گوشی قابلیت فیلم‌برداری 4K نیز دارد. انرژی این گوشی از جانب باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که از سرعت شارژ ۲۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

جدیدترین گوشی سامسونگ سری A

از آخرین و جدیدترین مدل‌های گوشی سامسونگ سری A می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • A04e
  • A04
  • A04s
  • A14
  • A14 5G
  • A24
  • A34 5G

بهترین گوشی سامسونگ سری A با قیمت مناسب

گلکسی A24، دیگر میان‌رده جدید و پر امکانات سامسونگ است که به نوعی می‌توان آن را بهترین گوشی سامسونگ سری A با قیمت مناسب دانست. این گوشی هوشمند جدید سامسونگ، علی‌رغم اینکه از اینترنت همراه نسل پنجم (5G) پشتیبانی نمی‌کند، اما طراحی و قابلیت‌های بسیار جذابی دارد که ارزش خرید آن بالا برده است.

از دیگر گوشی‌های اقتصادی سری A سامسونگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

Galaxy A04e: این گوشی حدود ۹۲ دلار در بازار جهانی قیمت گرفته که همچنان جزو اقتصادی‌ترین مدل‌ها محسوب می‌شود. از مشخصات کلیدی این دستگاه می‌توان به مواردی چون صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی، پردازنده مناسب برای کارهای روزمره و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

Galaxy A04: اصلی‌ترین مزایای خرید این مدل، داشتن دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است که تا حدی این محصول را برای عکاسی ساده مناسب‌تر می‌کند. برخلاف «A04e» که اصلاً برای عکاسی مناسب نبود، سامسونگ A04 کمی بهتر عمل کرده است.

Galaxy A04s: این گوشی را می‌توان نسخه‌ای خیلی بهتر از سری A04 معرفی کرد زیرا با پرداخت هزینه‌ای منصفانه دستگاهی را دریافت می‌کنید که تراشه آن با محصول گران قیمت‌تر یعنی A-14 یکی است. نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، سرعت شارژ ۱۵ وات، دوربین واید ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه کارآمدتر نسبت به دو مدل قبلی همچنین داشتن سنسور اثر انگشت جزو مزایای خرید این گوشی سری a به حساب می‌آید.

Galaxy A14 4G: این گوشی به عنوان یکی از جدیدترین گوشی‌های سامسونگ سری a در مقایسه با مدل‌های بالا، ارتقای قابل‌توجهی دارد، اما اگر بخواهیم آن را نسبت به نسل قبلی خود، یعنی A13 مقایسه کنیم، فرق چندانی بین آنها نیست.

کد خبر 683367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.