اکیپ «رفع خطر درختان خشک» در منطقه ۹ اصفهان فعال شد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: اکیپ رفع خطر درختان خشک با رعایت کامل موارد ایمنی و استفاده از تجهیزاتی شامل جرثقیل و اره‌های مختلف چوب‌بری در راستای حذف شاخه‌های مزاحم، خشک و شکسته شده با اعتباری بالغ بر ۱.۵ میلیارد ریال در سطح این منطقه فعال است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری منطقه ۹ به‌منظور آراستگی سیما و منظر شهری و رفع خطر درختان خشک و خطرساز، اکیپ رفع خطر درختان خشک را با اعتباری بالغ بر ۱.۵ میلیارد ریال فعال کرده است.

وی تصریح کرد: این اکیپ با رعایت کامل موارد ایمنی و با تجهیزاتی شامل جرثقیل و اره‌های مختلف چوب‌بری در راستای حذف شاخه‌های مزاحم، شاخسارهای خشک و شکسته شده، به منظور حفظ و سلامت درخت و پیشگیری از وقوع خطر، در سطح منطقه ۹ فعال است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در صورتی که درختان خشک حذف نشود، بر اثر باد و ضربه دچار شکستگی و سقوط می‌شود و در بعضی مواقع صدمات جانی به شهروندان یا خسارات مالی به تأسیسات شهری وارد می‌کند، لذا شهرداری در این خصوص طبق قانون، مبادرت به رفع خطر می‌کند.

وی تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن فصل پاییز و آغاز بادهای موسمی، احتمال سقوط شاخه‌های درگیر با شبکه توزیع برق و بروز حوادث احتمالی وجود دارد که شهرداری در این زمینه برای پیشگیری از بروز خطر اقدامات لازم را انجام داده است.

کد خبر 613768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.