۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
مشخصات گلکسی S23 فاش شد

برگه مشخصات کامل سری گلکسی S23 سامسونگ نشان می‌دهد که این گوشی به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 و رم هشت گیگابایتی مجهز می‎‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با نزدیک‌ترشدن به آغاز سال جدید میلادی، اطلاعات بیشتری درمورد سری گلکسی S23 سامسونگ فاش می‌شود. روز گذشته مدل استاندارد این گوشی‌های در معیار گیک‌بنچ رؤیت شد که نشان می‌داد این دستگاه از هشت گیگابایت رم، تراشه Snapdragon 8 Gen 2 و اندروید ۱۳ بهره خواهد برد. به‌نظر می‌رسد که گوشی گلکسی S23 دارای نمایشگر ۶.۱ اینچی Super AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح تصویر Full HD پلاس است و از تراشه Snapdragon 8 Gen 2 کوالکام بهره می‌برد.

محصول ذکر شده دارای دوربین پشتی سه‌گانه است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS)، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض و دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو می‎‌شود. همچنین دوربین سلفی این محصول، دارای حسگر ۱۰ مگاپیکسلی است. انرژی مورد نیاز گوشی گلکسی S23 با استفاده از یک باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‏‌شود و از شارژ سریع سیمی ۲۵ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند.

براساس اطلاعات فاش شده از مدل استاندارد گوشی گلکسی S23، مشخصات این گوشی هوشمند در سطح دستگاه‌های پرچم‌دار است. با این وجود، سامسونگ تصمیم گرفته است دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی را با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی جایگزین کند. انتظار می‌رود سری گلکسی S23 سامسونگ در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ میلادی به صورت رسمی معرفی شود. البته طبق معمول با نزدیک شدن به تاریخ معرفی این گوشی‌ها، اطلاعات و جزئیات بیشتری از آن‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت.

کد خبر 613663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.