زمان رسیدگی به درخواست شهروندان کوتاه شود

سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین بر لزوم رسیدگی به درخواست‌های شهروندان در کوتاه‌ترین زمان ممکن تاکید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قزوین، اظهار کرد: توزیع عادلانه امکانات همچون نیروی انسانی متخصص، سهمیه آسفالت و پیمانکار زبده و خبره می‌تواند در نحوه خدمات‌دهی به شهروندان و کاهش مشکلات شهری مؤثر است.

وی بر احیای وظایف نواحی به عنوان خط مقدم رسیدگی به مسائل شهری تاکید کرد و افزود: نواحی شهر با بازدیدهای میدانی، شناسایی مشکلات منطقه، نظارت بر حفاری دستگاه‌های خدمات‌رسان، تعامل و سعه‌صدر با شهروندان در تقویت مدیریت شهری تأثیرگذار است.

سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین با اشاره به نحوه اطلاع‌رسانی به شهروندان در خصوص خدمات‌رسانی شهرداری، خاطرنشان کرد: راهبرد سامانه این است که اگر درخواستی به هر دلیلی امکان انجام ندارد، دقیق، صریح و روشن به شهروندان اطلاع‌رسانی شود، البته به شرط آنکه مجموعه شهرداری دلایل را مبسوط به سامانه اعلام کند.

به گزارش ایمنا، سامانه ۱۳۷ برای ارزیابی عملکرد نواحی در خصوص درخواست‌های عمرانی شهروندان که با سامانه ۱۳۷ مطرح می‌کنند، در دوره‌های زمانی مختلف بازدیدهای میدانی را در دستور کار دارد که تاکنون نواحی منطقه یک (امامزاده علی و امامزاده حسین)، منطقه دو (ناحیه شهیدبابایی) و منطقه سه (مینودر و مهدیه) ارزیابی شده است.

کد خبر 613505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.