مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا؛ ۲۷ مهرماه

مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا نظیر برادرکشی بی‌رحمانه با شلیک گلوله، صدور دستور ویژه پیگیری حادثه برخورد مأمور پلیس با یک خانم، تصادف زنجیره‌ای ۵ خودرو ۱۸ مصدوم برجای گذاشت، ماجرای دلخراش قتل برادر با چاقو و دستمال و قتل پسر چهار ساله به دست زن کارتن خواب را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _چهارشنبه بیست‌وهفتم مهرماه_ به شرح زیر است:

در پی وقوع یک فقره تیراندازی با اسلحه منجر به قتل یکی از شهروندان در شهرستان سپیدان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

یک منبع آگاه از صدور دستور ویژه پیگیری و رسیدگی به نحوه و چگونگی حادثه برخورد یکی از مأموران پلیس با یک خانم خبر داد.

بیشتر بخوانید

ساعت سه بامداد امروز گزارش درگیری منجر به قتل جوان ۲۲ ساله به محمد وهابی بازپرس کشیک قتل تهران مخابره شد و بلافاصله تیم جنایی در صحنه جنایت حاضر شدند. این جنایت در یک رستوران ژاپنی واقع در محله چیذر رخ داد و بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت که در ساعات پایانی شب کارگران رستوران در بزم شبانه خود درگیر شدند که منجر به قتل یکی از آنها شد و با تحقیقات صورت گرفته قاتل در یک عملیات ضربتی در نزدیکی محل وقوع جنایت دستگیر شد.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط عمومی اورژانس اصفهان از مصدوم شدن ۱۸ نفر درپی تصادف زنجیره‌ای پنج خودرو، خبر داد.

بیشتر بخوانید

رسیدگی به این پرونده از بیست‌ویکم مرداد سال ۹۳ و به‌دنبال گزارش مرگ مرموز پسر جوانی در یکی از بیمارستان‌های پایتخت، آغاز شد. بررسی‌های پلیسی و قضائی نشان داد پسر جوان با ضربه چاقو به قتل رسیده و شب حادثه میهمان خانه دختری به نام سولماز در بلوار فردوس بوده است. با کشف این سرنخ دستگیری سولماز در دستور کار کارآگاهان پلیس جنایی قرار گرفت و او خیلی زود بازداشت شد.

بیشتر بخوانید

این جنایت هولناک چهاردهم آذر سال ۹۹ هنگامی رخ داد که دو برادر به نام‌های «محمد- ن» و «حیدر- ن» با جوان دیگری به نام «علی- ف» درگیر شدند. در این درگیری که پس از یک مشاجره لفظی آغاز شده بود، علی – ف به شدت مجروح شد و به بیمارستان انتقال یافت.

بیشتر بخوانید

سرهنگ نجم‌الدین مرادی، فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت، اظهار کرد: در پی گزارش پیدا شدن یک دستگاه وانت مزدا که داخلش جسد مردی حدوداً ۳۰ ساله از اتباع افغانستان با آثار اصابت چاقو بر نواحی بدن بود، پرونده به منظور رسیدگی به پلیس آگاهی ارجاع شد و موضوع شناسایی و دستگیری افراد مرتبط در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

اواخر اردیبهشت‌ماه سال ۹۹ زن جوانی خبر ناپدید شدن پسر چهار ساله‌ای به نام تیام را به پلیس اعلام و درخواست کمک کرد؛ وی در توضیح ماجرا به مأموران گفت: پسرم برای بازی به کوچه رفته بود اما وقتی دقایقی بعد به کوچه آمدم از پسرم خبری نبود هرچه او را صدا زدم و دنبالش گشتم بی‌فایده بود.

بیشتر بخوانید

سه‌شنبه سیزدهم مهرماه جاری، مرد جوانی که توسط افراد ناشناس هدف آدم‌ربایی قرار گرفته بود، هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی رفت و به افسر پرونده گفت: جلوی درب خانه خود در خیابان خاور شمالی محله فرجام ایستاده بودم که چند مرد جوان به سمت من آمدند و خودشان را مأمور امنیتی و نیروی انتظامی معرفی کردند.

بیشتر بخوانید

چهار نفر از زندانیان زندان اوین که در پی درگیری بین زندانیان و آتش‌سوزی روز شنبه، آسیب دیده بودند و حال وخیم داشتند، روز گذشته به‌رغم رسیدگی‌های پزشکی جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید

رسیدگی به پرونده قتل جوان ۳۰ ساله، شب گذشته در دستور کار محمد وهابی بازپرس ویژه قتل پایتخت قرار گرفت. در ساعات اولیه شب قبل این جوان به نام علی به همراه پدر خود و یک وکیل دادگستری، در سفره خانه پدرش واقع در خیابان آذربایجان در حال صرف شام بودند که یک پدر و پسر با قمه به آنها حمله کرده و بعد از زخمی کردن هر سه نفر از محل گریختند.

بیشتر بخوانید

رسیدگی به این پرونده از اواخر دی سال گذشته با گزارش قتل جوان ۲۲ ساله‌ای به نام قاسم در منطقه بومهن آغاز شد. در ادامه مأموران به محل اعزام شدند و پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد که قاسم نگهبان یک کارخانه بوده و از سوی فردی به نام اکبر ۲۱ ساله به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید

رسیدگی به پرونده شکنجه هولناک دو دختر ۱۱ و ۲۲ ساله با اعلام شکایت آنها و پدرشان در شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران در دستور کار بازپرس غلامحسین صادق زاده قرار گرفت. این دو دختر که آثار شکنجه‌های وحشتناک روی بدنشان مشهود بود، با حضور در دادسرای جنایی تهران در ثبت شکایت خود اظهار کردند: مادرمان تهدید و فحاشی‌های خیلی زیادی نسبت به ما داشت. او به بهانه‌های مختلف به ما توهین می‌کرد تا اینکه از حدود یک سال قبل شکنجه‌های وحشتناک او آغاز شد. وقتی ما را به باد کتک می‌گرفت دیگر چیزی جلودارش نبود و بدن ما را می‌سوزاند.

بیشتر بخوانید

مرداد سال ۱۴۰۰ کارمندان یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در شرق تهران با پلیس تماس گرفته و از درگیری مرگبار دو جوان مقابل فروشگاه خبر دادند. در ادامه مأموران به محل درگیری رفته و مشخص شد که دو جوان به نام‌های سعید و نیما با هم دعوا کرده‌اند اما سعید ۳۰ ساله با ضربه‌های متعدد چاقو به قتل رسیده بود و عامل جنایت نیز که در داخل فروشگاه بود دستگیر شد.

بیشتر بخوانید

تحقیقات برای دستگیری زن کودک‌ربا از روز چهاردهم شهریور امسال شروع شد. آن روز وقتی مادربزرگی به همراه نوه شش ساله خود به مسجد محله رفت، زن کودک‌ربا به بهانه دادن غذای نذری کودک شش ساله را ربود و از خانواده‌اش درخواست ۵۰ میلیون تومان پول کرد.

بیشتر بخوانید

شهریورماه ۱۴۰۰، مأموران پلیس و اورژانس تهران در جریان اقدام به خودکشی مرد جوانی در یک خانه قرار گرفتند و به محل حادثه در کیانشهر اعزام شدند. مأموران پلیس پس از تحقیقات ابتدایی پی بردند که مرد جوان به علت فوت همسرش بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا دچار افسردگی شدید شده و در اتاق خانه خود به وسیله چاقو پس از خودزنی رگ دستش را بریده است.

بیشتر بخوانید

مرد جنایتکار که برای فرار از قصاص سعی داشت خود را مخفیانه به آلمان برساند، پس از دستگیری مدعی شد به خاطر مزاحمت‌های یکی از زنان فامیل ناخواسته دست به قتل زده است. این متهم به قتل که حدود دو ماه پس از جنایت در مرز ماکو دستگیر شد، روز گذشته مقابل بازپرس ساسان غلامی در شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت و به جزئیات جنایت پرداخت.

بیشتر بخوانید

این حادثه هنگامی رخ داد که پسر ۳۰ ساله به همراه مادرش از خانه خواهرش به منزل بازگشت و در توهم ناشی از بیماری روحی و روانی، مادرش را به قتل رساند و سپس با بستن شیلنگ به دور جسد، قصد داشت آن را با استفاده از نردبان فلزی به پشت بام خانه بکشاند و ازآنجا به پایین بیندازد اما قدرت بدنی کافی نداشت و فقط پیکر بی جان مادر ۶۰ ساله‌اش را تا پله دوم نردبان بالا کشید و رها کرد.

بیشتر بخوانید

ساعت چهار صبح شنبه بیست‌وسوم مهر گزارش سقوط مرگبار پسر جوانی به بازپرس ساسان غلامی اعلام شد. به‌دنبال این گزارش تحقیقات آغاز و بررسی‌ها نشان داد پسر جوان از طبقه هجدهم برجی در شمال تهران سقوط کرده است.

بیشتر بخوانید

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل عمد در شهر سعد آباد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. کارشناسان جنایی پلیس آگاهی با بررسی همه جانبه ابعاد و زوایای صحنه جنایت و با توجه به ضد و نقیض گویی همسر و فرزند ارشد مقتول و عدم مطابقت اظهارات اعضا خانواده با صحنه جنایت، نامبردگان را به پلیس آگاهی انتقال دادند.

بیشتر بخوانید

حوالی ساعت ۱۹ مأموران پاکبان شهرداری طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ از کشف یک جسد در داخل کاور در یکی از سطل‌های مکانیزه خبر دادند. با حضور مأموران و قاضی کشیک در محل کشف جسد مشخص می‌شود جسد متعلق به یک زن میانسال است که داخل یک کاور بسته‌بندی شده، قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید

کد خبر 613333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.