پرتغال بهترین مقصد گردشگری جهان شد

جایزه انتخاب خوانندگان مجله معتبر گردشگری Condé Nast Traveler در سال ۲۰۲۲ به پرتغال به عنوان بهترین کشور برای سفر تعلق گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پرتغال با امتیاز ۹۱.۲۲ در جایگاه نخست رده‌بندی بهترین مقاصد گردشگری از نظر خوانندگان مجله Condé Nast Traveler قرار گرفت. این دومین سال متوالی است که پرتغال این جایزه معتبر را دریافت می‌کند و برند خود را به عنوان یک مقصد برتر تعطیلات برای مسافران باتجربه تأیید می‌کند.

به نظر می‌رسد که این کشور کوچک، جواهر جدید اروپا برای تعطیلات است که محبوبیت زیادی به دست آورده است و به‌سرعت از وضعیت نامطلوب سابق خود پیشی می‌گیرد؛ چرا که گردشگران اکنون مشتاق هستند تا مکان‌های جدید را به دور از بازارهای بیش از حد اشباع‌شده مانند فرانسه، اسپانیا و ایتالیا کشف کنند.

در اوایل این ماه، پرتغال نیز به عنوان بهترین مقصد اروپا در نسخه منطقه‌ای «جوایز جهانی سفر» انتخاب شد و اکنون با تکرار رخداد سال ۲۰۲۱، به صدر جوایز انتخاب خوانندگان Condé Nast Traveler's بازگشته است.

پرتغال بهترین مقصد گردشگری جهان شد

اینکه درخشش مقاصد مدیترانه‌ای همسایه تا حدودی کاهش یافته است نیز کاملاً آشکار است زیرا پرتغال تنها کشور اروپایی در بین پنج کشور برتر بود. چهار کشور برتر دیگر (به ترتیب رتبه و امتیاز) همه در آسیا قرار دارند: ژاپن (۹۱.۱۷)، تایلند (۹۰.۴۶)، سنگاپور (۹۰.۰۹) و هند (۹۰.۰۱). اروپا نیمه دوم ۱۰ کشور برتر را شامل می‌شود؛ یونان (۸۹.۷۹)، دانمارک (۸۹.۶۲)، بریتانیا (۸۹.۱۲) و ایتالیا (۸۹.۱۲) و نیوزلند با. ۸۹.۰۱

برای اینکه خوانندگان بتوانند رأی‌گیری آنلاین بهترین کشورها را برای سفر انجام دهند، باید مجموعه‌ای از دسته‌بندی‌ها مانند هتل‌ها، استراحتگاه‌ها، اسپاها یا فرودگاه‌ها را ارزیابی کنند.

پرتغال بهترین مقصد گردشگری جهان شد

کد خبر 613322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.