آمادگی شهرداری شیراز برای ورود به حوزه بهداشت و درمان

شهردار شیراز با اشاره به گستره فعالیت‌ها و وظایف شهرداری و آمادگی مجموعه مدیریت شهری برای ورود به فعالیت‌های اثرگذار در گسترش زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، گفت: آموزش همگانی و پیشگیری به‌عنوان مؤلفه‌ای برجسته در ارتقای سلامت و شادابی جامعه معرفی می‌شود و در تمام ابعاد اثرگذار است.

به گزارش ایمنا، محمدحسن اسدی در دیدار با هیئت‌مدیره مجمع خیران تأمین سلامت فارس با ابراز خرسندی از آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان ۱۴۰۰ تخت‌خوابی حضرت محمد رسول‌الله (ص)، اظهار کرد: این بیمارستان کارایی فراوانی در شیراز، جنوب و کل کشور خواهد داشت.

وی با تاکید بر لزوم پیشرفت مراکز و جایگاه‌های درمانی در شیراز، با اشاره به وجود بعضی اراضی در این کلان‌شهر با گستره محدود، تصریح کرد: شهرداری با حفظ مالکیت خود، این زمین‌ها را با کاربری درمانی در اختیار خیران قرار خواهد داد تا در این کلان‌شهر شاهد پیشرفت درمانگاه و کلینیک درمانی باشیم.

شهردار شیراز با اشاره به گستره فعالیت‌ها و وظایف شهرداری و آمادگی مجموعه مدیریت شهری برای ورود به فعالیت‌های اثرگذار در گسترش زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، تاکید کرد: آموزش همگانی و پیشگیری به‌عنوان مؤلفه‌ای برجسته در ارتقای سلامت و شادابی جامعه معرفی می‌شود و در تمام ابعاد اثرگذار است.

وی اضافه کرد: فرهنگ شهروندی باارزش‌ترین اصل مدیریت شهری در خدمت به شهروندان است و اگرچه شیراز و شهروندان آن در اخلاق، ادب و فرهنگ زبانزد هستند، اما تلاش خود را برای ارتقای آن به‌کار می‌بندیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 613242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.