شهردار: پروژه‌های بر زمین مانده شیراز تعیین تکلیف شود

شهردار شیراز در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های کلان عمرانی این شهر بر تعیین تکلیف پروژه‌های بر زمین‌مانده کلان‌شهر شیراز تاکید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های کلان عمرانی شهر شیراز به بررسی نتایج بازدیدهایی که به‌طور متناوب هر هفته یا دو هفته از پروژه‌های عمرانی و ترافیکی سطح شهر انجام شده است، پرداخت و اظهار کرد: انضباط در برنامه و انجام عملیات عمرانی بسیار حائز اهمیت است، لذا اگر در پروژه‌ها با برنامه پیش نرویم، کار با کندی و سختی مواجه خواهد شد.

وی افزود: مباحث مربوط به تأمین اعتبار، عقد قرارداد، تملک، جابه‌جایی تأسیسات و تصویب طرح از جمله مقولاتی بوده است که مدیریت شهری در بازدیدهای عمرانی با آنها مواجه است.

شهردار شیراز بر تعیین تکلیف پروژه‌های بر زمین مانده نیز تاکید کرد و گفت: باید پروژه‌ها شبانه‌روزی کار شود، زیرا پروژه‌های عمرانی خط قرمز مدیریت شهری است و نباید تعطیل شود.

به گزارش ایمنا، مدیریت شهری شیراز به‌تازگی از بعضی پروژه‌های عمرانی و در حال احداث جنوب و شرق همچون تقاطع غیرهمسطح نواب صفوی، بزرگراه سرلشکر شهید استوار، پل شهدای حجت‌آباد و پردیس سینمایی جوان بازدید کرد.

کد خبر 615705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.