نازک‌کاری پارکینگ زیرسطحی خیابان توحید در ۳ مرحله

مدیر پروژه پارکینگ زیرسطحی خیابان توحید با اشاره به عملیات نازک‌کاری این پروژه، گفت: نازک‌کاری این پارکینگ سه مرحله دارد و شامل تأسیسات برقی، تأسیسات مکانیکی و کف‌سازی و رنگ دیوارها است.

شهرام وقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نازک‌کاری پروژه پارکینگ زیرسطحی خیابان توحید به طول ۵۴۰ متر در حال اتمام است و برای تکمیل آن سه مرحله در نظر گرفته شده است.

وی افزود: سه مرحله نازک‌کاری شامل تأسیسات برقی، تأسیسات مکانیکی و کف‌سازی و رنگ دیوارها است که مدت زمان پیش‌بینی شده برای اجرای این اقدامات پنج ماه است؛ در این راستا تجهیزات زیادی باید خریداری شود که در دستور کار است.

مدیر پروژه پارکینگ زیرسطحی خیابان توحید ادامه داد: نصب سینی‌های تأسیسات و داکت هواکش‌ها، همچنین دیوارچینی و نازک‌کاری سرویس‌های بهداشتی این پروژه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه نصب کانال‌های تأسیسات و اجرای تهویه هوای پارکینگ در حال اجرا است، اضافه کرد: احداث پارکینگ زیرسطحی خیابان توحید از جمله پروژه‌های مهم شهری محسوب می‌شود که در راستای رفع نیازهای شهروندان و کاربران خیابان‌های توحید، نظر و بلوار ملت در دستور کار قرار گرفته است.

وقاری افزود: محدوده احداث پارکینگ زیرسطحی خیابان توحید به دلیل وجود مراکز گردشگری، تجاری و درمانی متعدد، همواره مورد توجه شهروندان بوده و یکی از نقاط پرتردد شهری است که انتظار می‌رود با احداث این پارکینگ بخشی از مشکلات ترافیکی منطقه پنج در این محدوده رفع شود.

وی تصریح کرد: پارکینگ زیرسطحی خیابان توحید در مجموع با زیربنای ۱۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع به طول ۵۴۰ متر، دو باند با عرض ۱۱ متر و عمق چهار متر و چهار رمپ ورود و خروج، هشت دستگاه پله و آسانسور، ۱۶ چشمه سرویس‌های بهداشتی، اتاق برق و تأسیسات و ظرفیت پارک ۳۵۴ خودرو، ۲۰ دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه در حال احداث است.

کد خبر 613198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.