خیزش بیت کوین به سمت سطح ۲۰ هزار دلاری

بازار امروز رنگ سبز به خود گرفت و با رشد ۱.۸۳ درصدی بیت‌کوین به محدوده ۱۹ هزار و ۶۰۳ دلار رسیدیم؛ اتریوم نیز با رشد ۱.۸۴ درصدی به سطح یک هزار ۳۳۳ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار امروز رنگ سبز به خود گرفت و با رشد ۱.۸۳ درصدی بیت‌کوین به محدوده ۱۹ هزار و ۶۰۳ دلار رسیدیم؛ اتریوم نیز با رشد ۱.۸۴ درصدی به سطح یک هزار ۳۳۳ واحد رسید. به نظر می‌رسد بیت کوین پس از برخورد مجدد به سطح حمایتی ۱۹ هزار دلار شاهد واکنش مثبت شده باشد و به سمت ۲۰ هزار دلار حرکت کند، شاخص ترس و طمع بهبود دو واحدی داشت و از محدوده ۲۰ به ۲۲ تغییر یافت.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۱۹ هزار ۶۰۳ دلار

تغییرات: رشد ۱.۸۳ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۳۳۳ دلار

تغییرات: رشد ۱.۸۴ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۷۴ دلار و ۳۶ سنت

تغییرات: رشد ۱.۰۷ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۴۷۴ دلار

تغییرات: رشد ۱.۲۱ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۳۶۹ دلار

تغییرات: رشد ۰.۶۲ درصدی

سولانا (SOL): ۳۰ دلار و ۹۹ سنت

تغییرات: رشد ۲.۶۵ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۵۹۸ دلار

تغییرات: رشد ۱.۲۱ درصدی

پالیگان (Polygon): ۰.۸۷۱ دلار

تغییرات: رشد ۷.۹۵ درصدی

پولکادات (DOT): شش دلار و ۲۴ سنت

تغییرات: رشد ۱.۰۳ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۲۶ دلار

تغییرات: افت ۰.۱۹ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۶ دلار و ۲۳ سنت

تغییرات: رشد ۲.۵۷ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

خیزش بیت کوین به سمت سطح ۲۰ هزار دلاری

حمایت: ۱۸ هزار ۹۵۷ دلار

مقاومت: ۲۴ هزار ۲۸۱ دلار

پیش‌بینی: به نظر می‌رسد بیت کوین بتواند یک نوسان کوتاه مدت تا محدوده ۲۰ هزار دلار داشته باشد.

(سیگنالی درخصوص خریدوفروش نیست.)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۱.۸۴ درصد

دامیننس اتریوم: ۱۸.۱۵ درصد

خیزش بیت کوین به سمت سطح ۲۰ هزار دلاری

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است، یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها: ۸۵۷ میلیارد ۲۴۱ میلیون دلار

ارزش بازار حوزه دیفای: ۴۲ میلیارد ۱۳ میلیون دلار

خیزش بیت کوین به سمت سطح ۲۰ هزار دلاری شاخص ترس و طمع

بهبود دو واحدی شاخص نسبت به روز گذشته، تغییر از ۲۰ به ۲۲ واحد اما همچنان قرار داشتن در محدوده ترس شدید

خیزش بیت کوین به سمت سطح ۲۰ هزار دلاری

اخبار بازار رمزارزها

ریپل آزمایش سایدچین سازگار با اتریوم خود را آغاز کرد

ریپل‌ایکس روز دوشنبه اعلام کرد که شرکت نرم‌افزاری بلاک‌چین «پیِرسیست» یک سایدچین سازگار با اتریوم را بر شبکه ریپل لجر (XRPL) راه‌اندازی کرده است. این بدان معناست که سایدچین سازگار با اتریوم ریپل اکنون فعال است، اما هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد؛ همچنین برای کسانی که به‌دنبال جابه‌جایی دارایی‌های میان سایدچین ریپل لجر و شبکه اصلی هستند، یک پل نیز راه‌اندازی شده است. «مایوخا وداری» مهندس نرم‌افزار ریپل، در پاسخ به این پرسش که چرا شبکه اصلی ریپل لجر با ماشین مجازی اتریوم سازگار نشده است، توضیح داد که این کار می‌تواند کارایی، مقیاس‌پذیری و امنیت آن را تضعیف کند.

اتریوم شبکه آزمایشی هاردفورک شانگهای را راه‌اندازی کرد

بنیاد اتریوم، روز جمعه در توئیتی از راه‌اندازی شبکه آزمایشی هاردفورک شانگهای به نام «شاندونگ» خبر داد. توسعه‌دهندگان اتریوم از این شبکه برای آزمایش و بهینه‌سازی پیشنهادهای بهبود اتریوم استفاده خواهند تا در نهایت تعداد به‌روزرسانی‌های منتخب برای انتشار در هاردفورک شانگهای کاهش یابد. توسعه‌دهندگان اتریوم پیش از این تأیید کرده بودند که به‌روزرسانی شانگهای حداکثر تا سپتامبر ۲۰۲۳ (شهریورماه ۱۴۰۲) راه‌اندازی خواهد شد؛ اگرچه هنوز بر سر یک جدول زمانی مشخص به توافق نرسیده‌اند.

استراتژیست دی‌بی‌اس بنک: بیت کوین همچنان یک فرصت است

داریل هو، استراتژیست سرمایه‌گذاری و معاون ارشد بانک دی‌بی‌اس، در کنفرانس مطبوعاتی اخیر گفت که توانایی بیت کوین برای پردازش مستمر تراکنش‌ها بدون نیاز به کارگزار مرکزی برای تسویه، آن را به یک فرصت بی‌همتا در تاریخ تبدیل می‌کند. او خاطرنشان کرد که بیت‌کوین بیشتر با تکیه بر کاربردی‌پذیری خود که امکان انتقال غیرمتمرکز ارزش را فراهم می‌کند، نیاز به یک طرف مرکزی برای تسویه‌حساب را از بین می‌برد. هو اضافه کرد که نوسانات بیت کوین بر منحصربه‌فردبودن و مزایای آن تأثیر نخواهد گذاشت.

بایننس شاخصی ویژه ارزیابی عملکرد ۱۰ ارز برتر بازار راه‌اندازی می‌کند

بایننس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که شاخص «هم‌وزن ۱۰ ارز دیجیتال برتر» خود را بخش «شاخص بایننس کوین مارکت کپ» راه‌اندازی می‌کند. این شاخص ماهانه که عملکرد ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار را بر اساس ارزش بازار بررسی می‌کند، برای کمک به سرمایه‌گذاران در ارزیابی قیمت و عملکرد ارزهای دیجیتال طراحی شده است. براساس اعلامیه بایننس، شاخص هم‌وزن ۱۰ ارز دیجیتال برتر از نوامبر (آبان) از طریق بخش سرمایه‌گذاری خودکار (Auto-Invest) در دسترس معامله‌گران قرار خواهد گرفت.

طی یک ماه گذشته بیش از ۱۰۰ پروژه در شبکه اتریوم اثبات کار راه‌اندازی شده است

چندلر گوئو، ماینر سابق اتریوم و از حامیان هاردفورک اثبات کار، روز چهاردهم اکتبر در توئیتی اعلام کرد که تنها طی یک ماه گذشته بیش از صد پروژه در شبکه اتریوم اثبات کار راه‌اندازی شده است. وو بلاک چین، یکی از بنیان‌گذاران شرکت بیت‌مین نیز در گزارشی که روز ۱۳ اکتبر درمورد اکوسیستم اتریوم اثبات کار منتشر کرده به اجرای حداقل ۸۰ برنامه غیرمتمرکز از جمله پلتفرم‌های فعال در حوزه دیفای، صرافی غیرمتمرکز، بازی و NFT روی این شبکه اشاره کرده است.

فعالیت توسعه‌دهندگان پولکادات به بالاترین حد تاریخی خود رسید

طبق داده‌های گیت‌هاب، تعداد توسعه‌دهندگان پولکادات در ماه سپتامبر (شهریور) به بالا حد تاریخی خود، بیش از ۵۰۰ مشارکت‌کننده در روز رسید؛ همچنین داده‌های «استاندارد قابلیت همکاری متقابل» پولکادات نشان می‌دهد که ۲۶٬۲۵۸ پیام بین پاراچین‌های آن ارسال شده است. در ماه اوت (مرداد) نیز در مجموع ۱۴٬۹۳۰ توسعه‌دهنده در گیت‌هاپ پولکادات مشارکت کرده‌اند. براساس گفته‌های توسعه‌دهندگان پروژه، اکنون ۶۶ بلاک چین در پولکادات و شبکه راه‌اندازی پاراچین آن، کوزاما فعال هستند.

رشد چشمگیر توکن‌های PHA، MDX و QUACK در هفته گذشته

براساس داده‌های سایت کوین مارکت کپ، در طول یک هفته اخیر سه توکن ام‌دکس (MDX)، فالا نتورک (PHA) و QUACK جزو پربازده‌ترین ارزهای دیجیتال بوده‌اند و عملکرد چشمگیری داشته‌اند. طی هفته گذشته، بهای توکن فالا نتورک ۱۹۴ درصد و قیمت توکن ام‌دکس ۱۱۴ درصد افزایش یافته است. ارزش توکن QUACK نیز در این مدت حدود ۱۱۴ درصد رشد کرده است.

نقشه بازار

خیزش بیت کوین به سمت سطح ۲۰ هزار دلاری

کد خبر 612898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.