پایان مهرماه آخرین مهلت ثبت نام مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج

مدیر دارالقرآن بسیج سپاه الغدیر استان یزد گفت: تاکنون ۴۱۰ نفر از یزد در بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج ثبت نام کرده‌اند که ثبت نام در این مسابقات تا پایان مهرماه ادامه دارد.

حجت الاسلام محمد حسین زارع مهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد، اظهار کرد: با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری مبنی بر اینکه مساجد، پایگاه قرآنی شوند و برای ورود جوانان و نوجوانان به وادی قرآن‌خوانی بین مساجد محله مسابقه برگزار شود، همچنین منطبق با تکالیف مندرج در سند اعتلای ده‌ساله بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج با شعار «قرآن کتاب زندگی» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات با هدف انس عمومی جامعه و آحاد بسیجیان با قرآن کریم برگزار می‌شود، گفت: ثبت نام در این مسابقات تا پایان مهرماه ادامه دارد.

مدیر دارالقرآن بسیج سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت دارالقرآن بسیج کشور به نشانی http://quranbsj.ir و یا مراجعه حضوری به نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج نسبت به ثبت نام در این دوره از مسابقات اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۱۰ نفر در این دوره مسابقات ثبت نام کرده‌اند افزود: بیست و نهمین دوره از مسابقات قرآن و عترت بسیج در چهار مرحله بین مساجد و پایگاه (حوزه) در تاریخ اول تا بیستم آبان، مرحله شهرستانی (ناحیه) از اول تا پانزدهم آذر، مرحله استانی بیست و پنجم آذر تا ده دی و مرحله کشوری دوازدهم تا بیست و دوم بهمن سال جاری برگزار می‌شود.

حجت الاسلام زارع در ارتباط با رشته‌های این مسابقات گفت: بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در چهار بخش فردی در رشته‌های حفظ، حفظ موضوعی، صحیح‌خوانی، ترتیل خوانی، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، کتاب صراط، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه با در نظر گرفتن گروه‌های سنی مختلف، بخش خانوادگی، بخش گروهی و بخش ایده‌پردازی قرآنی برگزار می‌شود.

کد خبر 612694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.