ظهور اولین نرم‌افزار چندمنظوره حمل‌ونقل در جهان

کمپانی Routine که در زمینه ایجاد شهرهای پایدار از طریق بهبود حمل‌ونقل فعالیت می‌کند، ادعا کرده است که به‌زودی نرم‌افزاری چندمنظوره را توسعه خواهد داد که به طور همزمان در ارائه داده‌های زمان واقعی، افزودن عملکرد نقشه‌های گوگل و نظارت بر حمل‌ونقل بر حسب تقاضا فعال خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، نرم‌افزار جدیدی به عنوان اولین نرم‌افزار چندمنظوره در جهان به زودی فعال خواهد شد و به طراحی سفر از آغاز تا پایان خواهد پرداخت. در واقع، کاربران می‌توانند از طریق نصب این نرم‌افزار روی گوشی‌های تلفن همراه خود در هر مقصدی توقف کنند، ضمن این‌که امکان طراحی کامل سفر برای آن‌ها فراهم خواهد شد. نکته جالب توجه این‌که قابلیت طراحی همزمان چند سفر از طریق نرم‌افزار جدید وجود دارد و همچنین مسافران می‌توانند در مسیر حرکت، نوع وسیله حمل‌ونقل عمومی خود را تغییر دهند. این قابلیت برای اولین بار به وسیله نرم‌افزار جدید در سراسر جهان به وجود خواهد آمد، که کمپانی Routine از پیاده‌سازی آن در پاییز امسال ابتدا در آمریکای شمالی و سپس در سایر نقاط دنیا خبر داده است.

بدیهی است که شهرنشینان همواره با چالش شیوه‌های مختلف حمل‌ونقل عمومی مواجه بوده‌اند و همین امر، یکی از مؤلفه‌های اصلی خودداری آن‌ها از خودروهای عمومی بوده است. با این حال، نرم‌افزار جدید از طریق قابلیت طراحی چندمنظوره سفر به آن‌ها امکان استفاده همزمان و بسیار راحت از وسایل حمل‌ونقل عمومی متفاوت را می‌دهد که این امر در کاهش زمان سفر آن‌ها و در نتیجه افزایش گرایش ساکنان شهری به تردد از طریق وسایل نقلیه سبز نقش مهمی ایفا می‌کند و به سهم خود می‌تواند مزایای بسیاری نظیر کاهش آلودگی هوا و تغییرات اقلیمی را از طریق به حداقل رساندن انتشار گازهای آلاینده ناشی از تردد به وسیله خودروهای شخصی را برای شهرها به ارمغان بیاورد.

توسعه یک مرکز تماس برای ارائه مشکلات مربوط به حمل‌ونقل، رزرو سفر پیش از شروع آن و مؤلفه‌های عملکرد زمان واقعی از دیگر ویژگی‌های نرم‌افزار جدید خواهد بود که آن را از سایر نمونه‌های پیش از آن متمایز می‌کند.

خرید اینترنتی بلیت وسایل نقلیه عمومی برای کاربران نرم‌افزار جدید چندمنظوره از دیگر قابلیت‌های منحصربه‌فرد آن به‌شمار می‌رود که بر محبوبیت آن در میان کاربران خواهد افزود.

ظهور اولین نرم‌افزار چندمنظوره حمل‌ونقل در جهان

کد خبر 612478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.