شبکه حمل‌ونقل عمومی یزد هوشمند می‌شود

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری یزد، هوشمندسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی این کلان‌شهر را محور اصلی برنامه‌های این سازمان در سال جاری دانست.

مهدی فعالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: محور اصلی برنامه‌های امسال سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری یزد هوشمندسازی تمام خدماتی است که توسط این سازمان انجام می‌شود؛ در این زمینه باید با استفاده از روش‌های مختلف در ارتباط با نوع سرویس‌دهی به شهروندان اطلاع‌رسانی مناسبی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در گام نخست باید به صورت موقت و نوشتاری زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه، مسیر حرکت و همچنین زمان‌های حرکت یک اتوبوس را در دستور کار قرار دهیم، تصریح کرد: در طول مسیر نیز علاوه بر نوشتن زمان‌ها بر بدنه اتوبوس، مسیر حرکت آن نیز به اطلاع شهروندان می‌رسد تا بتوانند راحت‌تر ایستگاه مدنظر خود را پیدا کنند.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: تا پایان سال جاری علاوه بر اینکه این اقدام در دیگر ایستگاه‌ها نیز انجام می‌شود، به صورت مکانیزه کار هوشمندسازی با استفاده از برنامه تلفن همراه انجام خواهد شد.

وی افزود: هوشمندسازی شبکه حمل‌ونقل عمومی نقش بسیار مهمی در ترغیب شهروندان به استفاده از این ناوگان دارد، چرا که آنها می‌توانند با سهولت بیشتری برای تردد در سطح شهر و انجام امورات خود برنامه‌ریزی کنند.

کد خبر 612473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.