نکات مهم در هنگام رهن و اجاره آپارتمان در چیتگر

در این مقاله به عوامل تاثیر گذار بر قیمت رهن و اجاره آپارتمان و نکات مهم در هنگام رهن و اجاره آپارتمان در چیتگر اشاره خواهیم کرد.

مسکن در حال حاضر بسیار گران است و همه توان خرید آن را ندارند. به همین دلیل است که افراد زیادی آنها را اجاره می کنند. نکته جالب این است که افرادی که ملک در منطقه 22 را اجاره می کنند تقاضای بسیار بالایی دارند. شاید یکی از دلایل آن قیمت مناسب نسبت به امکانات موجود باشد. با این حال، اجاره در منطقه 22 چندان آسان نیست برای رهن و اجاره آپارتمان در چیتگر پیشنهاد منطقی و بدون ریسک، کمک گرفتن از املاک چلسی است که از نظر خبرگزاری ایمنا یک املاک مطمئن می باشد.

رهن و اجاره یا معاوضه آپارتمان در چیتگر؟

خیلی از افراد در حال حاضر به دنبال تهاتر می باشند. یکی از مزایای معاوضه املاک، سرعت بسیار بیشتر تراکنش است. در یک فروش معمولی ابتدا باید برای ملک خود مشتری پیدا کنید، آن را بفروشید و سپس ملک مورد نظر را پیدا و خریداری کنید برای اطلاع کامل از تهاتر یا معاوضه آپارتمان در تهران بر روی لینک مربوطه کلیک کنید تا به صفحه مورد خود منتقل شوید.

این فرآیند مدتی طول خواهد کشید. اما در حالت پاکسازی، به جای اینکه دو نفر آن را درست انجام دهند، یک نفر آن را دریافت می کند. در این صورت دو قرارداد منعقد می شود، یکی قراردادی که در آن شما خریدار هستید و دیگری قراردادی که در آن شما فروشنده هستید. همانطور که می بینید، این باعث صرفه جویی در زمان می شود و تراکنش سریعتر انجام می شود. معاوضه ملک برای افرادی بیشتر مناسب است که به دنبال خرید و فروش هستند اما افرادی هم که به دنبال رهن و اجاره هستند نیز با توجه به شرایط موجود می توانند اقدام به این کنند.

قیمت رهن و اجاره در تهران چطور محاسبه می شود

برای تبدیل قیمت رهن به اجاره باید به این صورت محاسبه کنید

رهن 1 میلیون تومانی معادل اجاره 30000 تومان در نظر گرفته می شود.

تهران و منطقه 22 آنقدر مسکن اجاره ای دارند که برای مردم گیج کننده است. در چنین شرایطی دانستن ویژگی های واحدهای مناسب برای سکونت می تواند به افراد کمک کند تا از این آشفتگی خارج شوند و از بین چندین بازدیدکننده خانه ای را انتخاب کنند. بیایید به نکات مهمی در مورد املاک اجاره ای بپردازیم.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت رهن و اجاره آپارتمان

انتخاب شهرک یا محله یا برج مناسب

در منطقه 22 برج های مربوط به اجاره زیاد است اما در مقاله برج های بند 22 هر نام و محله آن را ذکر کردم. اطلاعات مربوط به هر برج را به صورت جداگانه می توانید در مقاله های جداگانه در قسمت مقالات سایت چلسی مطالعه کنید. تاثیر محله ها و برج ها بر قیمت اجاره در منطقه 22 بسیار زیاد است.

اولین نقطه تردد فعلی یا آینده محل مجتمع یا برج است. برج های اطراف دریاچه چیتگر اغلب در روزهای تعطیل با ترافیک سنگین مواجه می شوند، بنابراین گیر افتادن در ترافیک در مسیر خانه می تواند کمی دردسرساز باشد، حتی اگر نزدیک خانه باشد.

نقطه دوم دسترسی از مجتمع ها، برج ها یا آپارتمان های آن به بزرگراه های اصلی تهران مانند همت، حکیم و تهران-کرجی است. لطفاً هنگام استعلام نرخ اجاره منطقه 22 مراقب باشید. همچنین در نظر بگیرید که مجتمع یا برج چقدر از نزدیکترین ایستگاه مترو فاصله دارد. آیا می توانم با تاکسی به ایستگاه مترو بروم؟

ویو واحد و جهت آن به چه صورت می باشد

طبیعتا هر چه اتاق مناسب و زیباتر باشد، اجاره بها بیشتر می شود.

نکات مهم در هنگام رهن و اجاره آپارتمان در چیتگر

طبقه واحد انتخابی

سومین پارامتری که بر قیمت اجاره در منطقه 22 تأثیر می گذارد، کف واحد است که طبیعتاً با افزایش کف افزایش می یابد. هر چه کف واحد بالاتر باشد، صدای محیط بیرون کمتر و نماها و نماها بازتر می شود.

دکور و دیزاین داخلی واحد انتخابی

چهارمین عامل موثر بر قیمت اجاره در منطقه 22 طراحی و مبلمان واحدها است. این به طور طبیعی قیمت ملک یا واحد را به میزان هزینه شده برای واحد افزایش می دهد. سقف‌ها با تزئینات زیبا، کابینت‌های هایگلاس یا ممبران، کاشی‌های سرویس بهداشتی و سرویس، شیرآلات تک، هود و سینک، گاز رومیزی تک، درب اتاق، شیشه‌های دوجداره، نقاشی یا کاغذ دیواری، نوع تک طبقه. سنگ، پارکت، کفپوش و ...) یکی از عواملی است که در طراحی و فضای داخلی واحد تاثیر می گذارد.

امکانات رفاهی و داخل محله و شهرک

دسترسی آسان به مناطق مرکزی مانند بازارها، مدارس، مساجد و باشگاه های ورزشی برای هر خانواده بسیار مهم است. این تاثیر زیادی روی قیمت اجاره در بند 22 دارد، پس حتما قبل از اجاره تحقیق کنید. فروشگاه‌های اساسی مانند نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها، میوه‌ها و سبزیجات، گوشت و پروتئین مهم‌ترین فروشگاه‌هایی هستند که نیاز به اطمینان از وجود آنها دارند. در غیر این صورت برای تهیه روزانه این اقلام باید مسافت زیادی را به مناطق و مکان های دیگر طی کنید.

در رابطه با امکانات داخلی برج، تعداد آسانسورها و نسبت تعداد آسانسور به تعداد واحدهای برج نیز در اجاره منطقه 22 در نظر گرفته شود. علاوه بر این باید به نوع سیستم گرمایش و سرمایش برج نیز توجه کرد.

در نظر گرفتن تعداد واحدهای برج

برج ها و مجتمع هایی با واحدهای کمتر در هر طبقه معمولاً اجاره بیشتری دارند. طبیعی است که تعداد واحدهای کمتر در هر طبقه به معنای ترافیک کمتر در محله و صدای کمتر بین واحدها است.

البته در اکثر برج ها و مجتمع ها، جنس دیوار کاملاً عایق صدا بوده و به گونه ای طراحی شده است که از نفوذ صدا به واحدهای مجاور جلوگیری کند. برج هایی که پارتیشن های آن از کناف یا پشم سنگ و یا بلوک هابلکس یا بلوک لیکا باشد کاملا سالم و عایق بوده و در این گونه مجموعه ها و برج ها تعداد واحدها اهمیت چندانی ندارد.

نکات مهم در هنگام رهن و اجاره آپارتمان در چیتگر

شارژ ساختمان

نرخ شارژ ساختمان و کنتور نیز از دیگر عواملی است که باید در هنگام اجاره بند 22 در نظر گرفت. بسیاری از دکل های بند 22 شارژ گاز، آب، امنیت برج و لابی، سرایداری، هزینه های نگهداری فضای سبز و تعمیر و نگهداری آسانسور را در نظر می گیرند. میزان هزینه ها، تعمیر و نگهداری موتورخانه، هزینه های معمول نگهداری و تعمیرات و کمیسیون هیئت مدیره. هزینه های سالیانه نیز معمولاً در ابتدای هر سال در جلسه ای که توسط هیئت مدیره برج برگزار می شود، ممکن است تغییر کند. هزینه شارژ هر چه باشد توسط هیئت مدیره برج اعلام می شود و باید توسط مستاجر پرداخت شود.

کد خبر 612123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.