برگزاری نمایشگاه «کوچ» در گالری اکنون

نمایشگاه انفرادی مجسمه‌های احسان حاجی‌آقامعمار با عنوان «کوچ» در گالری اکنون برگزار می‌شود.

احسان حاجی‌آقامعمار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مسئله چرایی مهاجرات و تبعات این اقدام برای من همیشه یک دغدغه فکری بوده است؛ درواقع برای من همیشه این پرسش مطرح بوده که چه می‌شود یک فرد از تمام دل‌بستگی‌های مکانی، زمانی و فردی خود دست می‌کشد و به کشور دیگر مهاجرت می‌کند و مهم‌تر ازآن‌پس از مهاجرات فرد چه تجربه زیستی را تجربه می‌کند.

وی افزود: به همین منظور این پرسش‌های متداول من باعث شد که آثاری هنری تجسمی در رشته مجسمه‌سازی خلق و آن را در قالب نمایشگاهی با عنوان «کوچ» بخواهم برای دیگران به اشتراک و نمایش بگذارم.

این مجسمه‌ساز تصریح کرد: نمایشگاه «کوچ» جمعه بیست‌ودوم مهرماه در گالری «اکنون» برگزار می‌شود که در آن حدود ۱۵ اثر در حوزه مجسمه‌سازی با مضمون مهاجرت به نمایش و برای فروش گذشته می‌شود. مجسمه‌ها از جنس پلاستیک بوده و با قلم سه‌بعدی ساخته‌شده است.

برگزاری نمایشگاه «کوچ» در گالری اکنون

وی اضافه کرد: آثار ارائه‌شده در نمایشگاه طی دو سال تولیدشده است و برای اولین بار در قالب نمایشگاه ارائه می‌شود و سعی شده در خلق این آثار نگاهی هنری متفاوت به پدیده مهاجرت شود.

حاجی‌آقا معمار گفت: این نمایشگاه تا چهارشنبه بیست و هفتم مهرماه دایر است که علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روز از ساعت ۱۵ تا ۲۰ به گالری اکنون واقع در خیابان مارنان پلاک ۱۵۳ مراجعه کنند.

به گزارش ایمنا، احسان حاجی‌آقا معمار هنرمند مجسمه‌ساز اصفهانی است که بیش از یک دهه است به‌صورت حرفه‌ای به این هنر می‌پردازد. این هنرمند خلاق در کارنامه هنری خود طراحی و ساخت نشان دست خلاق نخستین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی ایران را همراه دارد.

کد خبر 611725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.