قوه قضائیه با عوامل اصلی اغتشاشات برخورد قاطع کند

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: از قوه قضائیه انتظار داریم که نسبت به برخورد قاطع با عوامل اصلی اغتشاشات که منجربه خسارات مالی و جانی متعددی شده‌اند، اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سوده نجفی امروز _سه‌شنبه نوزدهم مهرماه_ در نودوششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حضور مقام معظم رهبری (مدظله) در دانشکده افسری و فرمایشات ایشان مبنی بر اینکه قوم کُرد یکی از پیشرفته‌ترین اقوام ایرانی و علاقه‌مند به میهن، اسلام و نظام هستند، اظهار کرد: بر خود واجب می‌دانم خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی بگوییم، خودم و تمام خانواده‌ام فدای یک تار موی مقام معظم رهبری (مدظله) خواهیم شد، ما قوم کُرد اجازه نمی‌دهیم دشمن از ناممان سوءاستفاده کند و جانمان را فدای رهبرمان می‌کنیم.

وی ادامه داد: هفته نیروی انتظامی را تبریک می‌گویم، آن‌هایی که نظم و امنیت را در کشور برقرار می‌کنند، علی‌رغم اینکه نیروی‌های انتظامی در اغتشاشات اخیر اقدامات گسترده‌ای را برای حفظ نظم و امنیت کشور انجام داده‌اند، اما آن طور که باید مورد توجه قرار نگرفته‌اند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، با بیان اینکه سبزپوشان نیروی انتظامی همواره گمنام بوده‌اند، گفت: اگر چه ممکن است هر سازمانی ایرادهایی داشته باشد، اما نباید کل سیستم و زحمات و فعالیتشان را زیر سوال ببریم.

وی با اشاره به شهادت مظلومانه سلمان امیراحمدی با اسلحه جنگی در سازمان تأمین اجتماعی در راستای برقراری نظم و امنیت و برادر وی که شهید امربه‌معروف است، تصریح کرد: از کمیسیون نام‌گذاری درخواست دارم یک معبر یا خیابان را در شهر تهران به نام این دو برادر و سایر شهدای اخیر ثبت کنند.

نجفی خاطرنشان کرد: از قوه قضائیه انتظار داریم که نسبت به برخورد قاطع با عوامل اصلی اغتشاشات که منجر به خسارات مالی و جانی متعددی شده‌اند، اقدامات لازم را انجام دهد.

کد خبر 611237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.