ولایت فقیه، راز ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی است

امام جمعه زرین شهر گفت: بنیان گذار جمهوری اسلامی و نایب برحق ایشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای در طول عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تدابیر حکیمانه خود همواره پیچیده‌ترین طراحی‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام قاسم باقریان صبح امروز سه شنبه – نوزدهم مهر ماه – در جمع مسئولان شهرستان لنجان، ولایت فقیه را راز ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: از روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، ولایت فقیه به عنوان مهم‌ترین رکن نظام اسلامی و مستحکم‌ترین سد دفاعی نظام، همواره مورد هجوم دشمنان بوده است.

وی افزود: بنیان گذار جمهوری اسلامی و نایب برحق ایشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای در طول عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تدابیر حکیمانه خود همواره پیچیده‌ترین طراحی‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند و این مسئله سبب شده است که هیچ پروژه‌ی براندازانه‌ای در جمهوری اسلامی، قابلیت طرح و اجرا نداشته باشد.

امام جمعه زرین شهر با اشاره به سبک زندگی اسلامی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: امروزه در هیچ کجای دنیا نمی‌توان کسی را یافت که از نظر سبک زندگی اسلامی و ساده زیستی مشابه مقام معظم رهبری باشد به‌گونه‌ای که ساده زیستی قبل و بعد انقلاب ایشان تغییری نکرده است.

وی با اشاره به نگرانی مقام معظم رهبری در رسیدگی به فقرا، گفت: رهبر حکیم انقلاب در سخنان خود فرمودند من نگران مسائل سیاسی نیستم اما، نگران قشر فقیر جامعه هستم تکلیف برای همه مسئولان محرز و مشخص است و همه وظیفه داریم با عملکردی جهادی در میدان عمل حضور یافته و به این دغدغه اساسی و مهم معظم‌له جامعه عمل بپوشانیم.

باقریان تاکید کرد: در شهرستان لنجان قشر فقیر و افراد نیازمندی در حال گذران زندگی هستند که در ابتدایی‌ترین مسائل زندگی درمانده‌اند و با وجود گرفتاری و سختی‌های بسیار هیچ نهاد حمایتی آنان را زیر چتر حمایت خود قرار نداده و این درحالی است که همه باید برای رفع مشکلات فقرا تلاش کنیم.

وی ریشه کنی فقر را نیازمند عزم جدی و همنشینی نهادهای خصوصی و دولتی دانست و خاطرنشان کرد: انجام برخی کمک‌ها مقطعی است و قطعاً مشکلات قشر فقیر جامعه را به شکل اساسی حل نمی‌کند از این رو در کنار حمایت دستگاه‌های متولی از این قشر باید همه در دست یکدیگر در مسیر توانمندسازی آنان حرکت کرد تا شاهد حل مشکلات قشر نیازمند بود.

کد خبر 611198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.