افزایش ترس در بازار کریپتوکارنسی

به نظر می‌رسد وزن محدوده مقاومتی ۲۰ هزار دلار منجر به تغییر روند بیت‌کوین شده است، بنابراین در این روند اصلاحی انتظار افت تا سطح ۱۸ هزار و ۹۵۷ دلار وجود خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار کریپتوکارنسی در ۲۴ ساعت گذشته با نوساناتی همراه بود که مشروح آن را در زیر می‌خوانید:

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۱۹ هزار ۴۱۹ دلار
تغییرات: افت ۰.۴۶ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۳۱۶ دلار
تغییرات: افت ۱.۱۱ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۷۷ دلار و ۵۶ سنت
تغییرات: افت ۱.۳۲ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۵۱۷ دلار
تغییرات: افت ۰.۵۲ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۲۱ دلار
تغییرات: افت ۰.۳۰ درصدی

سولانا (SOL): ۳۲ دلار و ۹۴ سنت
تغییرات: افت ۱.۰۸ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۶۱۷ دلار
تغییرات: افت ۱.۰۶ درصدی

پالیگان (Polygon): ۰.۸۲۷ دلار
تغییرات: افت ۱.۳۱ درصدی

پولکادات (DOT): ۶ دلار و ۳۶ سنت
تغییرات: افت ۰.۰۸ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۲۲ دلار
تغییرات: رشد ۰.۰۴ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۶ دلار و ۸۶ سنت
تغییرات: افت ۰.۲۷ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

افزایش ترس در بازار کریپتوکارنسی

حمایت: ۱۸ هزار ۹۵۷ دلار.

مقاومت: ۲۴ هزار ۲۸۱ دلار.

پیش بینی: به نظر می‌رسد وزن محدوده مقاومتی ۲۰ هزار دلار منجر به تغییر روند بیت کوین شده است و لذا در این روند اصلاحی انتظار افت تا سطح ۱۸ هزار و ۹۵۷ دلار وجود خواهد داشت در صورتی که محدوده مورد نظر که با رنگ سبز رنگ مشخص شده است از دست برود احتمال ریزش شدیدی وجود خواهد داشت لذا فعالان بازار کریپتو باید مراقب این محدوده باشند.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست.)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۱.۲۸ درصد

دامیننس اتریوم: ۱۷.۹۰ درصد

افزایش ترس در بازار کریپتوکارنسی

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها ۸۵۹ میلیارد دلار

ارزش بازار حوزه دیفای ۴۲ میلیارد دلار

افزایش ترس در بازار کریپتوکارنسی

شاخص ترس و طمع

قرارگیری شاخص ترس و طمع در سطح ۲۲ واحد کاهش دو واحدی شاخص نسبت به روز شنبه، این کاهش به معنای افزایش ترس در بازار است.

افزایش ترس در بازار کریپتوکارنسی

ریپل بین ۱۰۰ ارز اول بازار بهترین عملکرد را در ۳۰ روز گذشته داشته است

ریپل طی ۳۰ روز گذشته بیش از ۵۶ درصد افزایش قیمت داشته و از این حیث بین ۱۰۰ ارز اول بازار بهترین عملکرد را به خود اختصاص داده است. جهش ریپل در هفته‌های اخیر عمدتاً به پیشرفت‌های شرکت توسعه‌دهنده این ارز دیجیتال در دادگاه با کمیسیون بورس آمریکا نسبت داده می‌شود. گفتنی است ریپل درحال‌حاضر با قیمتی حدود ۰.۵۱ دلار خریدوفروش می‌شود.

بنیاد لونا: جبران خسارت هولدرهای ضرر کرده فعلاً ممکن نیست

بنیاد لونا به‌تازگی در توئیتر خود اعلام کرده که به‌دلیل دعوی قضائی که این مجموعه اکنون با آن درگیر است، فعلاً نمی‌تواند خسارت هولدرهای ضرر کرده از سقوط ارزش استیبل کوین ترا یواس‌دی (UST) را با توزیع توکن جبران کرده و زمان مشخصی را برای رفع این مشکل اعلام کند. پیش‌تر قرار بود از ذخایر بنیاد لونا برای جبران خسارت هولدرهای ضرر کرده از سقوط قیمت ترا یواس‌دی با الویت‌دادن به هولدرهای کوچک این استیبل کوین استفاده شود.

بی‌ان‌بی چین برای تصمیم‌گیری درباره توکن‌های سرقت‌شده رأی‌گیری برگزار می‌کند

تیم توسعه شبکه بی‌ان‌بی چین یا همان بایننس اسمارت چین سابق که دو روز پیش به خاطر هک یک پل میان‌زنجیره‌ای و سرقت ۱۰۰ میلیون دلار دارایی فعالیت خود را موقتاً متوقف کرده بود، قصد دارد جهت تصمیم‌گیری درباره توکن‌های سرقت‌شده یک رأی‌گیری حاکمیتی برگزار کند. فریز یا مسدود کردن دارایی‌های سرقت شده و سوزاندن آن‌ها جزو گزینه‌های مطرح‌شده در اطلاعیه تیم توسعه بی‌ان‌بی چین است.

دپر لبز به‌دلیل تحریم‌های اتحادیه اروپا محدودیت‌هایی را برای شهروندان روسی وضع کرده است

دپر لبز (Dapper Labs)، توسعه‌دهنده مجموعه توکن‌های غیرمثلی (NFT) محبوبی مثل کریپتوکیتیز (CryptoKitties)، اعلام کرده است که کاربران این پلتفرم در روسیه فقط می‌توانند NFTهای خود را مشاهده کنند و دیگر نمی‌توانند با استفاده از کیف پول خود تراکنشی انجام دهند.

این شرکت به خاطر تصمیم جدید اتحادیه اروپا برای سخت‌تر کردن تحریم‌های کیف پول‌های ارز دیجیتال و ارائه‌دهندگان خدمات مربوط به آن‌ها چنین تصمیمی اتخاذ کرده است. دپر لبز اضافه کرده کاربرانی که تحت‌تأثیر تحریم‌ها قرار گرفته‌اند، همچنان مالکیت NFT و وجوه خود را خواهند داشت، اما نمی‌توانند برای هیچ هدفی آن‌ها را جابه‌جا یا از آن‌ها استفاده کنند.

افزایش قابل‌توجه تعداد هولدرهای شیبا و دیسنترالند در یک سال گذشته!

به گزارش پلتفرم eToro، مانا (MANA)، توکن بومی متاورس دیسنترالند و شیبا اینو (SHIB)، در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲، بیشترین افزایش در تعداد هولدرها را ثبت کرده‌اند. طبق گزارش‌ها، تعداد هولدرهای این توکن‌ها نسبت به سه ماهه سوم سال گذشته، به ترتیب با افزایش ۴۳۷ درصد و ۲۶۹ درصدی روبه‌رو بوده است.

گفته می‌شود که افزایش علاقه به متاورس، دلیلی اصلی رشد چشمگیر توکن مانا و شیبااینو در ۱۲ ماه گذشته بوده است.

سایمون پیترز، تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال eToro می‌گوید که رشد مانا به‌ویژه نشان می‌دهد که متاورس، علی‌رغم بازار نزولی امسال در مرکز توجه فعالان بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته است.

وی می‌گوید: متاورس با وجود شرایط دشوار ماه‌های اخیر، موضوع داغ دنیای کریپتو بوده و این افزایش علاقه به متاورس، در رشد تصاعدی مانا منعکس شده است.

در مورد شیبا اینو نیز قابل‌ذکر است که این ارز دیجیتال در ماه می ۲۰۲۲ یک کاربرد تازه، یعنی امکان استفاده به‌عنوان روشی برای خرید زمین در متاورس شیبا، پیدا کرد. این ارز دیجیتال همچنین در بازی جدید مبتنی بر توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) شیبا اترنیتی که به‌تازگی منتشر شده، استفاده می‌شود.

با وجود پیشرفت قابل‌توجه مانا و شیبا اینو، گزارش‌های eToro حاکی از آن است که ده دارایی برتر این پلتفرم در طول ۱۲ ماه گذشته بدون تغییر باقی مانده‌اند. بیت کوین، کاردانو و اتریوم، سه جایگاه اول را در این پلتفرم به خود اختصاص داده‌اند، این در حالی است که شیبا اینو و مانا به ترتیب در رتبه‌های ششم و دهم قرار گرفته‌اند.

نقشه بازار

افزایش ترس در بازار کریپتوکارنسی

کد خبر 610794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.