دانلود سریال خون سرد قسمت هشتم 8 (دانلود قسمت 8 خون سرد) کامل با حجم رایگان

دانلود سریال خون سرد قسمت 8 هشتم کامل، دانلود قسمت 8 سریال خون سرد، دانلود قسمت هشتم خون سرد امیر آقایی، برای دانلود قسمت 8 هشتم سریال خون سرد با بازی نیما شعبان نژاد به ادامه مطلب مراجعه کنید.

به گزارش ایمنا دانلود سریال خون سرد قسمت 8 هشتم. سریال خون سرد به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه ‌کنندگی بهمن کامیار در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر پلیسی جنایی می‌باشد. این سریال یکی از پربازیگر ترین سریال های نمایش خانگی میباشد که بازیگرانی همچون امیر آقایی، شهرام حقیقت‌دوست، سارا بهرامی و نیما شعبان نژاد به ایفای نقش میپردازند

***********************

برای دانلود سریال خون سرد قسمت 8 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 8 سریال خون سرد

************************

بازیگران سریال خون سرد:

امیر آقایی، شهرام حقیقت‌دوست، سارا بهرامی، سارا رسول‌زاده، بهار قاسمی، نیما شعبان نژاد، باحضور: لیندا کیانی، امیررضا دلاوری، احسان عباسی، باهنرمندی: فرخ نعمتی، حسن زارعی، نادر فلاح، حسین سحرخیز، جلال فاطمی، نیلوفر کوخانی، پیام اینالویی، مرتضی تقی‌زاده، مهدی محرابی، امیرحسین شام‌بیاتی، الهام ایمانی، عارفه معماریان، مرتضی علی‌آبادی، باسط رضایی و سارا امیری گروه بازیگران «خون سرد» را تشکیل داده اند.

درباره سریال خون سرد:

سریال خون سرد کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه ‌کنندگی بهمن کامیار در سال 1400 ساخته شده است.. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر پلیسی و جنایی می‌باشد.

داستان سریال خون سرد:

سریال پلیسی‌جنایی خون سرد به کارگردانی امیرحسین ترابی داستان فردی است که عاملین پرونده‌های زن آزاری را در دام انداخته و به مجازات می‌رساند.

دانلود سریال خون سرد قسمت هشتم 8 (دانلود قسمت 8 خون سرد) کامل با حجم رایگان

یکی از مشکلاتی که متاسفانه با ورود به برخی از سایت‎‌های دانلود فیلم ایرانی جدید و سریال با آن روبرو می‌شویم عدم به روزرسانی فیلم‌‎ها و عدم ارائه جدیدترین محصولات تولید شده می‌‎باشد. از همین‌رو بهتر است از میان وبسایت‎‌های متفاوت گزینه‎‌ای را که برای نگاه مخاطب ارزش بیشتری قائل شده و همواره در به روزرسانی فیلم و سریال‌‎های خود می‌کوشد را انتخاب نمایید تا در دفعات بعدی به سراغ همان وبسایت رفته و وقت خود را در جست و جوی بین وبسایت‎‌های مختلف هدر ندهید.

با انتخاب یک وبسایت خوب می‌توان به راحتی به لینک دانلود فیلم دسترسی پیدا نموده و به جای باز کردن tab‎‌های متعدد و متفاوت بی‌محتوا که فاقد لینک هستند، تنها با باز نمودن یک یا دو تب خیلی سریع لینک مدنظر خود را پیدا نموده و فیلم ایرانی یا خارجی مورد علاقه‎‌ی خود را با کیفیت دلخواه تماشا نمایید.

دانلود فیلم بلک آدام

دانلود قسمت 9 خون سرد

دانلود قسمت 14 آفتاب پرست

دانلود قسمت 30 جیران

در صورت تمایل به دانلود فیلم ایرانی جدید به شیوه‌‎ی سریع و راحت از یک سایت معتبر می‌توانید به آدرس filminoارائه دهنده‌‎ی انواع فیلم ایرانی و خارجی در تنوع بسیار بالا مراجعه نمایید. این وبسایت با ایجاد دسته بندی‌‎های مشخص منجر به سهولت دسترسی به کلیه‌‎ی فیلم‎‌ها شده و با ارائه اطلاعاتی در خصوص مشخصات هر فیلم و سریال امکان انتخاب صحیح یک فیلم را ایجاد می‌کند.

کد خبر 610323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.