ال‌جی مانیتورهای گیمینگ OLED ارزان‌ عرضه می‌کند

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ال‌جی برای رقابت با سامسونگ می‌تواند مانیتورهای گیمینگ OLED ارزان‌تری به بازار عرضه کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ پس از عرضه اولین تلویزیون‌های QD-OLED خود در اوایل سال جاری اخیراً عرضه پنل‌های QD-OLED را برای نمایشگرها آغاز کرده است. شرکت‌های دل، MSI و سامسونگ در هفته‌های گذشته نسل جدید مانیتورهای QD-OLED خود را رونمایی کرده‌اند، اکنون نیز ال‌جی در تلاش است با پنل‌های OLED ارزان‌تر خود، وارد بازار نمایشگرهای گیمینگ شود.

ال‌جی دیسپلی از اواخر ماه جاری، تولید پنل‌های ۲۷ اینچی WOLED را برای تلویزیون‌های کوچک و نمایشگرهای گیمینگ آغاز خواهد کرد. ال‌جی به عنوان رقیب سامسونگ در حوزه صفحه‌نمایش، می‌تواند ساخت پنل‌های ۳۲ اینچی WOLED را تا پایان سال جاری آغاز کند. این نمایشگرها به احتمال زیاد از نوع گیمینگ خواهند بود، زیرا تلویزیون ۳۲ اینچی OLED بسیار گران‌قیمت‌تر از همتایان LCD است.

به نظر می‌رسد مانیتورهای گیمینگ آینده که از پنل‌های WOLED ال‌جی بهره می‌برند در مقابل نمایشگرهایی مانند Odyssey G8 OLED که از فناوری QD-OLED سامسونگ استفاده می‌کنند، برتری خواهند داشت. در نهایت، می‌توانیم شاهد رقابتی جدی‌تر در بازار مانیتورهای OLED باشیم و این بدان معنا است که قیمت این محصولات می‌تواند در آینده کاهش پیدا کند.

شایعات ارائه شده نشان می‌دهد شرکت ال‌جی قصد دارد میزان تولید پنل‌های WOLED کوچک‌تر از ۴۰ اینچی خود را افزایش دهد تا فناوری OLED را حتی در بخش تلویزیون‌های اندازه متوسط نیز گسترش دهد. این شرکت تمام تلاش خود را در این مسیر خواهد کرد زیرا نگرانی‌هایی درباره کاهش تقاضا برای پنل‌های تلویزیون OLED خود دارد.

کد خبر 609988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.