آیفون جدید با دوربین چهارگانه به نمایش گذاشته شد

به نظر می‌رسد که آیفون ۱۵ اولترا در رنگ طلایی با دوربین چهارگانه، نمایشگر ۱۸۰ هرتز و شارژدهی دو روزه به نمایش گذاشته شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که یکی از تفاوت‌های مهم آیفون ۱۵ اولترا با آیفون ۱۵ پرو بهره‌مندی مدل اولترا از دوربین پریسکوپی خواهد بود؛ لنزهای تله‌فوتوی مبتنی بر مکانیزم پریسکوپی بزرگ‌نمایی زیادی ارائه می‌دهند. این لنزها در سال‌های اخیر وارد گوشی‌های رده‌بالای اندروید شده‌اند، اما تاکنون هیچ آیفونی با لنز پریسکوپی تولید نشده است.

بهره‌مند شدن آیفون ۱۵ اولترا از دوربین پریسکوپی بدین معنا است که تعداد دوربین‌های پنل پشتی برای اولین بار به چهار عدد می‌رسد، البته این موضوع تائید نشده است. ممکن است اپل در نهایت دوربین تله‌فوتوی فعلی را با نمونه پریسکوپی جایگزین کند و آیفون ۱۵ اولترا همچنان در پنل پشتی سه دوربین داشته باشد.

ویدئوی غیررسمی مربوط به آیفون ۱۵ اولترا، این گوشی را با چهار دوربین نمایش می‌دهد. دوربین اصلی حسگر ۴۸ مگاپیکسلی دارد، دوربین فوق‌عریض از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و دوربین تله‌فوتوی معمولی نیز به حسگر ۱۶ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. چهارمین دوربین که لنز پریسکوپی دارد نیز به حسگری با وضوح مشابه مجهز خواهد بود. این دوربین اپتیکال ۱۰ برابری و بزرگ‌نمایی دیجیتال ۵۰ برابری ارائه خواهد داد.

اپل در نسل جدید آیفون‌های پرو روشنایی را به ۲۰۰۰ نیت افزایش داد تا رکورد جدیدی در صنعت موبایل ثبت کند. ویدئوی منتشر شده نشان می‌دهد که آیفون ۱۵ اولترا به نمایشگر ۱۸۰ هرتز مجهز می‎‌شود، اتفاقی که بعید است، رخ دهد. آیفون‌های پرو در حال حاضر صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز دارد. به نظر می‌رسد که آیفون ۱۵ اولترا به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژدهی ۴۸ ساعته مجهز می‎‌شود.

بعضی از شایعه‌ها نشان می‌دهد گوشی آیفون ۱۵ اولترا در پنل جلویی به دو دوربین سلفی مجهز خواهد بود و توانایی ضبط ویدئویی 8K خواهد داشت. همچنین پیش‌بینی می‏‌شود آیفون ۱۵ اولترا در کانفینگ پایه به حافظه ذخیره‌سازی بیشتری مجهز شود و با قیمت بالاتری نسبت به آیفون ۱۴ پرو مکس عرضه‬ شود.

کد خبر 609615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.