نمایشگر قابل حمل هواوی معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد هواوی مدل قابل‌حمل صفحه‌نمایش هوشمند ۱۰.۴ اینچی خود را با وضوح 4K و باتری غول‌پیکر ۱۰۹۹۵ میلی‌آمپر ساعتی معرفی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، هواوی از نسخه قابل‌حمل نمایشگر هوشمند سری Vision Smart Screen خود رونمایی کرد؛ این صفحه‌نمایش ۱۰.۴ از وضوح تصویر 4K بهره می‌برد. پیش‌فروش مانیتور قابل‌حمل هوشمند جدید هواوی از ۲۰ اکتبر آغاز خواهد شد و عرضه رسمی آن برای ۳۱ اکتبر برنامه‌ریزی شده است. شرکت هواوی همچنین مدل‌های دیگر این نمایشگر را با نام Vision Smart Screen و Vision Smart Screen Z65 Edition معرفی کرد.

نسخه قابل‌حمل نمایشگر هوشمند هواوی شبیه بلندگویی است که بر آن یک صفحه‌نمایش بزرگ تعبیه شده است. اسپیکر این محصول در بخش پایینی آن تعبیه شده است؛ پایه این محصول طرحی مثلثی دارد و باتری ۱۰۹۹۵ میلی‌آمپر ساعتی آن باعث می‌‏شود با هر بار شارژ بتوان برای مدتی طولانی با آن کار کرد. این نمایشگر از وضوح بالا پشتیبانی می‌کند و از ویژگی‌هایی برای محافظت از چشم بهره می‌برد.

دوربین نمایشگر هوشمند قابل‌حمل جدید هواوی از وضوح بالا پشتیبانی می‌کند و می‌توان از آن در تماس‌های ویدئویی استفاده کرد. این محصول از سیستم صوتی پنج واحدی بهره می‌برد تا تجربه‌ای لذت‌بخش به کاربر ارائه دهد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به حافظه ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایت و رم چهار گیگابایتی آن اشاره کرد. در حالی که هواوی جزئیات قیمت دیگر مدل‌های نمایشگرهای Vision Smart Screen را ارائه کرده است، اما تاکنون اطلاعاتی در مورد قیمت مدل قابل‌حمل آن به اشتراک نگذاشته است. انتظار می‌رود جزئیات مربوط به قیمت این دستگاه قبل از تاریخ پیش‌فروش آن در ۲۰ اکتبر مشخص شود.

کد خبر 609316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.