دانلود سریال بی گناه قسمت ششم 6 (دانلود قسمت 6 بی گناه) کامل با حجم رایگان

دانلود سریال بی گناه قسمت ششم 6 کامل، دانلود قسمت 6 سریال بی گناه، دانلود قسمت ششم بی گناه محسن کیایی، برای دانلود قسمت 6 ششم سریال بی‌گناه مهران احمدی بدون سانسور به ادامه مطلب مراجعه کنید.

به گزارش ایمنا دانلود سریال بی گناه قسمت 6 ششم. سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی و نویسندگی عماد رضایی‌نیک و رضا علیپور و تهیه کنندگی مصطفی کیایی محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. از جمله بازیگران این سریال میتوان به محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، آتیلا پسیانی اشاره کرد.

***********************

برای دانلود سریال بی گناه قسمت 6 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 6 سریال بی گناه

************************

بازیگران سریال بی گناه:

محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، نسرین نصرتی، حسین پورکریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی، منوچهر زنده‌دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی، با هنرمندی: مسعود رایگان و مهرانه مهین‌ترابی و با حضور: رویا تیموریان و آتیلا پسیانی، به هنرمندی پرداخته‌اند. همچنین باران احمدی، احسان معجونی و یگانه رادبخش نیز به عنوان چهره‌های جدید بازیگری در سریال بی گناه معرفی می‌شوند.

درباره سریال بی گناه:

سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی و به تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد.

داستان سریال بی گناه:

در خلاصه داستان سریال بی‌گناه آمده است: «بهمن مردانی برای کشف راز آنچه ۲۵ سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز می‌گردد، خانواده رشید فرشباف -استاد مشهور طراحی فرش- را در موقعیت تازه‌ای قرار می‌دهد، موقعیتی بسیار عجیب…»

سایر عوامل بی‌گناه:

مدیر فیلمبرداری: حسین جلیلی، تدوین: نیما جعفری جوزانی، موسیقی: آرمان موسی پور، جلوه‌های بصری: فرید ناظر فصیحی، مدیر تولید: شهاب علی بخشی، مدیر هنری صحنه و لباس: سیامک احصایی، طراح صحنه و لباس: مهدی قوچانی، طراح چهره‌پردازی: عباس عباسی، صدابردار: امیر نوبخت، صداگذار: امین شریفی، برنامه‌ریز: زینب نصرالهی، دستیار اول کارگردان: محمد مهدی رسول‌زاده، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، مدیر تبلیغات: میلاد کیایی، منشی صحنه: سعیده دلیریان، عکاس: محسن کرمانی، مدیر تدارکات: مرتضی اسکندری و مجری طرح: محسن کیایی.

دانلود سریال بی گناه قسمت ششم 6 (دانلود قسمت 6 بی گناه) کامل با حجم رایگان

یکی از مشکلاتی که متاسفانه با ورود به برخی از سایت‎‌های دانلود فیلم خارجی و ایرانی و سریال با آن روبرو می‌شویم عدم به روزرسانی فیلم‌‎ها و عدم ارائه جدیدترین محصولات تولید شده می‌‎باشد. از همین‌رو بهتر است از میان وبسایت‎‌های متفاوت گزینه‎‌ای را که برای نگاه مخاطب ارزش بیشتری قائل شده و همواره در به روزرسانی فیلم و سریال‌‎های خود می‌کوشد را انتخاب نمایید تا در دفعات بعدی به سراغ همان وبسایت رفته و وقت خود را در جست و جوی بین وبسایت‎‌های مختلف هدر ندهید.

با انتخاب یک وبسایت خوب می‌توان به راحتی به لینک دانلود فیلم دسترسی پیدا نموده و به جای باز کردن tab‎‌های متعدد و متفاوت بی‌محتوا که فاقد لینک هستند، تنها با باز نمودن یک یا دو تب خیلی سریع لینک مدنظر خود را پیدا نموده و فیلم ایرانی یا خارجی مورد علاقه‎‌ی خود را با کیفیت دلخواه تماشا نمایید.

دانلود قسمت 4 سریال آنتن

دانلود قسمت 8 خانه اژدها

دانلود قسمت 8 ارباب حلقه ها

دانلود قسمت 13 سریال آفتاب پرست

در صورت تمایل به دانلود فیلم ایرانی به شیوه‌‎ی سریع و راحت از یک سایت معتبر می‌توانید به آدرس filminoارائه دهنده‌‎ی انواع فیلم ایرانی و خارجی در تنوع بسیار بالا مراجعه نمایید. این وبسایت با ایجاد دسته بندی‌‎های مشخص منجر به سهولت دسترسی به کلیه‌‎ی فیلم‎‌ها شده و با ارائه اطلاعاتی در خصوص مشخصات هر فیلم و سریال امکان انتخاب صحیح یک فیلم را ایجاد می‌کند.

کد خبر 609127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.