زمینه مشارکت دانش‌آموزان در حل مسائل شهر فراهم است

شهردار سمنان با اشاره به آغاز سال تحصیلی، گفت: دانش‌آموزان باید قدر این دوران پربرکت از عمر خود را بدانند و با توکل به خداوند متعال و تلاش و کوشش در فراگیری علم و دانش، راه خود را به سوی فردایی روشن برای اعتلای انقلاب اسلامی و شهر و کشور بگشایند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی مرتضی‌نژاد در جشن «صدای پای مهر» که با حضور پرشور فرزندان کارکنان شهرداری سمنان، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار سمنان و مدیران شهری در سالن هلال احمر شهر برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری سمنان آمادگی مشارکت دانش‌آموزان در تصمیمات مدیریت شهری را دارد و زمینه این مشارکت را فراهم کرده است.

وی افزود: فرزندان افتخارآفرین کارکنان شهرداری از سرمایه‌های سازمان هستند و باید در آینده از این ظرفیت با برنامه‌ریزی صحیح استفاده بهینه ای شود و مدیران شهری موظف هستند تا از این ظرفیت بهره‌برداری کنند.

شهردار سمنان با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید قدر این دوران پربرکت از عمر خود را بدانند و با توکل به خداوند متعال و تلاش و کوشش در فراگیری علم و دانش، راه خود را به سوی فردایی روشن برای اعتلای انقلاب اسلامی و شهر و کشور بگشایند.

به گزارش ایمنا، مدیریت شهری سمنان طی مراسمی از فرزندان افتخارآفرین خانواده بزرگ شهرداری به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید تجلیل کرد.

کد خبر 608547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.