برقراری بیش از ۶ هزار تماس با سامانه ۱۳۷

رئیس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان گفت: حدود یک هفته گذشته، بیش از شش هزار پیام تلفنی با این اداره برقرار شده است که تمام این موارد دسته‌بندی و پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد قاسمی امروز _پنجشنبه هفتم مهرماه_ در برنامه رادیویی صدای شهر، اظهار کرد: مهمترین هدف از فعالیت اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان جلب رضایت شهروندان بدون چشم‌پوشی نسبت به مسائل مختلف است.

وی با بیان اینکه در حدود یک هفته گذشته بیش از شش هزار پیام تلفنی با اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان برقرار شده است که تمام این موارد دسته‌بندی و پیگیری می‌شود، افزود: علاوه بر این تماس‌ها، مشاوره‌هایی در ارتباط با اجرای طرح زوج و فرد خودروها در هفته اول مهرماه به شهروندان ارائه شد، ضمن اینکه توصیه می‌شود شهروندان برای کاهش ترافیک در هسته مرکزی شهر، از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.

رئیس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز وزش باد در فصل پاییز و احتمال سقوط درختان، به شهروندان توصیه می‌کنیم خودروهای خود را زیر درختان شهر پارک نکنند.

وی با بیان اینکه هر هفته یک نکته آموزشی به شهروندان ارائه می‌شود، گفت: در بعضی مناطق، شهروندان اقدام به ایجاد مانع در مجاورت منزل خود می‌کنند و این موضوع می‌تواند ضمن ایجاد خسارت به خودروهای عبوری، آسیب‌های دیگری را برای شهر به همراه داشته باشد، لذا اگر حادثه‌ای در این خصوص اتفاق افتد، پرداخت هر گونه خسارت بر عهده فردی است که مانع‌گذاری کرده است.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس بگیرند و مشکلات را در بخش‌های خدمات شهری، عمران و ترافیک شهری به‌ویژه هدررفت آب در فضاهای سبز شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 608488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.