اجازه نمی‌دهیم کسی به مقدسات توهین کند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: خواص نشسته‌اند که رهبر انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) خود را خرج ما کنند، باید پرسید بصیرت علمای قم، تهران و اصفهان کجا است؟ جامعه متدین ما از برخی رفتارها ناراحت هستند. از همین جایگاه می‌گوییم که اجازه نمی‌دهیم فردی به مقدسات توهین کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _چهارشنبه ششم مهرماه_ در نطق میان دستور پنجاه‌وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به هفتم مهرماه، روز آتش‌نشانی و ایمنی، اظهار کرد: این روز بهانه‌ای است که به گرامی‌داشت خدمات افرادی بپردازیم که برای آرامش ما از جان خود می‌گذرند، از شهرداری می‌خواهم که به این قشر آسیب‌پذیر توجه بیشتری داشته باشد و تسهیلات بهتری برای این کارکنان و خانواده آن‌ها فراهم کند.

وی در خصوص هفته دفاع مقدس، گفت: هشت سال دفاع مقدس باعث شد که توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی‌های ایران و اسلام تبدیل شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رشادت‌های جوانان، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد در پرتوی حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می‌توان هر دشمن خیره‌سری را به ناکامی نشاند.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور خون‌هایی است که به پای انقلاب ریخته شد، خاطرنشان کرد: وارثان دفاع مقدس عزت جهاد را با ذلت در خانه نشستن عوض نمی‌کنند و این پیام بزرگ دفاع مقدس است.

فلاح با بیان اینکه به‌تازگی بر اثر مرگ مرموز یک شخص، دشمنان به آشوبگری و توطئه روی آورده‌اند، گفت: بیش از ۲۵۰ هزار نفر شهید تقدیم انقلاب کرده‌ایم که درخت انقلاب با خون‌های آن‌ها آبیاری شد. ما انقلاب کردیم تا ارزش‌های دینی، اسلامی و قرآنی احیا شود، کرامت انسان‌ها حفظ و معنویت در جامعه حاکم شود. اگر قرار بود تنها به مباحث عمرانی رو بیاوریم که در دوره‌های قبل نیز این کارها انجام می‌شد.

وی با بیان اینکه جان‌هایی تقدیم انقلاب شد که ارزش‌های دینی در کشور احیا شود، تصریح کرد: حجاب از ضروریات جامعه است و از ارکان جمهوری اسلامی به‌شمار می‌رود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با حمایت از فراجا، گفت: از رفتارهایی که در چارچوب قوانین باشد و نه رفتارهای تند و زننده حمایت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: جا داشت در این حوادثی که قرآن و خیمه امام حسین (ع) آتش زده و چادر از سر زن‌ها کشیده شد، عزای عمومی اعلام شود. خواص ما کجا هستند؟ بصیرت آن‌ها کجا رفته است؟ مردم با راهپیمایی‌های خود نهایت انزجار را از حرکات دشمنان اعلام کردند، برخی علما و مسئولان در این حوادث کوتاه آمدند.

فلاح اظهار کرد: چند سال پیش که در کشورهای دیگر به مقدسات اسلام توهین شد، عزای عمومی اعلام کردند، اما امروز که در کشور ما قرآن به آتش کشیده شد، عکس‌العملی شکل نگرفت. نباید اجازه دهیم که اندک افراد منافق و دشمن در داخل کشور آسایش و آرامش مردم را به هم بریزند، باید با تمام قوا از این کشور حمایت کنیم.

وی گفت: خواص نشسته‌اند که رهبر انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) خود را خرج ما کنند، باید پرسید بصیرت علمای قم، تهران و اصفهان کجا است؟ جامعه متدین ما از برخی رفتارها ناراحت هستند. از همین جایگاه می‌گوئیم که اجازه نمی‌دهیم فردی به مقدسات توهین کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: برخی از نوجوانان به علت ناآگاهی بی‌خبر هستند که کشور چگونه به این آرامش رسیده است، باید دستاوردهای انقلاب اسلامی به آن‌ها نشان داده شود و صداوسیما در این راستا وظیفه دارد. اگر نوجوانان و جوانان این مسائل را بدانند از دستاوردهای این کشور حمایت می‌کنند.

کد خبر 608229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.