مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۴ مهرماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر عموکشی هولناک در درگیری، حمله مسلحانه به یک مدرسه در روسیه، کشف و ضبط دو تریلی حامل مواد مخدر، قتل پسر نوجوان در درگیری، کشف ۲۵ کوکتل مولوتف در یزد به منظور استفاده در تجمعات و کشف ۹۰۰ دستگاه شوکر آمریکایی در بانه را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _دوشنبه چهارم مهرماه_ به شرح ذیل است:

رسیدگی به این پرونده از سه روز پیش به دنبال درگیری خونین در یکی محله‌های کرج شروع شد. وقتی گشت پلیس به محل درگیری رسید با پیکر خونین مرد ۴۲ ساله روبرو شد که بر روی زمین افتاده بود. خیلی زود پیکر خونین به بیمارستان منتقل شد و در حالی که تیم پزشکی در تلاش بودند مرد ۴۲ ساله را نجات دهند اما تلاش آنها فایده‌ای نداشت و به دنبال مرگ او بود که کارآگاهان جنایی برای کشف راز این جنایت تحقیقات خود را شروع کردند.

بیشتر بخوانید

رسانه‌های روسیه از وقوع تیراندازی در یکی از مدارس این کشور خبر دادند.

بیشتر بخوانید

سرهنگ ضرغام آذین، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح‌های قاطع و مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با تسلط اطلاعاتی از محل دپوی مواد مخدر در جنوب تهران مطلع شدند.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن هشت نفر در پی تصادف دو خودروی سواری در جاده فولادشهر_نجف‌آباد خبر داد.

بیشتر بخوانید

در روزهای گذشته سربازان گمنام امام زمان در اداره کل اطلاعات استان البرز با همکاری مشترک با فراجای البرز موفق به کشف محموله‌ای ۱۶۰۰ کیلوگرمی مواد مخدر از نوع مورفین و شیشه شدند.

بیشتر بخوانید

پسری که در جریان درگیری نوجوانی را در مهرشهر کرج به قتل رسانده بود، پیش از فرار از کشور دستگیر شد. چند روز پیش مأموران پلیس کرج در جریان درگیری خونینی در یکی از پارک‌های مهرشهر قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. درگیری میان پسری جوان و پسری نوجوان صورت گرفته و در جریان آن پسر نوجوان با ضربه چاقو به قتل رسیده و قاتل از محل گریخته بود.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۲۵ عدد کوکتل مولوتف در این استان که به منظور استفاده در تجمعات علیه مردم و مأموران ساخته شده بود، خبر داد.

بیشتر بخوانید

این درگیری نهم مرداد امسال رخ داد. آن روز مأموران پلیس که در جریان یک نزاع دسته‌جمعی در روستایی در شمال‌غرب تهران قرار گرفته بودند راهی آنجا شدند. آنها دریافتند که در جریان این درگیری مردی با ضربات چاقو زخمی و برای درمان به بیمارستان منتقل شده‌است.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف ۹۰۰ دستگاه شوکر آمریکایی در پی اتفاقات اخیر در بانه، خبر داد.

بیشتر بخوانید

روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از آغاز عملیات یگان‌های قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) این نیرو برای انهدام مواضع گروهک‌های تروریستی و ضد ایرانی وابسته به استکبار جهانی در اقلیم شمال عراق که در روزهای اخیر با عبور از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در شمال غرب کشور برخی پایگاه‌های مرزی کشورمان را مورد حمله قرار داده‌اند، خبر داد.

بیشتر بخوانید

ساعت ۲۲:۳۰ پنجشنبه سی‌ویکم شهریورماه سال جاری، وقوع آتش‌سوزی مشکوکی در یک ساختمان در خیابان علامه جنوبی محله شهرک غرب از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد. با اعلام این خبر، امدادگران اورژانس، مأموران آتش‌نشانی شهرداری تهران و تیمی از مأموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس با هماهنگی تلفنی با بازپرس کشیک دادسرای ناحیه دو راهی محل حادثه شدند و اقدامات اولیه را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید

کد خبر 608030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.