کشف ۲۵ کوکتل مولوتف در یزد به منظور استفاده در تجمعات

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۲۵ عدد کوکتل مولوتف در این استان که به منظور استفاده در تجمعات علیه مردم و مأموران ساخته شده بود، خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد اظهار کرد: مأموران پلیس یزد با اشراف اطلاعاتی مناسبی که از مخلان نظم و امنیت در یزد داشتند، چهار عنصر خود فروخته که با تهیه مواد آتش‌زا قصد داشتند اموال عمومی و دولتی را به آتش بکشند و علیه مأموران انتظامی استفاده کنند، شناسایی و قبل از اجرای نقشه شوم خود توسط پلیس دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان در اظهارات خود اعلام کردند که توسط فردی، نحوه تهیه کوکتل مولوتف را آموزش دیده‌اند و با هدایت وی در محل مناسبی ۲۵ بمب دست‌ساز را تولید و با حمل آن قصد داشتند در تجمعات، علیه مردم و مأموران استفاده کنند و به اموال عمومی و دولتی خسارت بزنند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه متهمان دقایقی قبل از اجرای این مأموریت توسط پلیس دستگیر شدند و پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند، تصریح کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و برهم زنندگان نظم عمومی و مخلان امنیت بدانند یزد محل جولان اراذل و اوباش نیست.

وی ضمن قدردانی از همراهی شهروندان، مدیران و مسئولان یزد با پلیس در حفظ نظم و امنیت استان، خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 607938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.