کشف ۹۰۰ دستگاه شوکر آمریکایی در بانه

فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف ۹۰۰ دستگاه شوکر آمریکایی در پی اتفاقات اخیر در بانه، خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از صد آنلاین، سردار علی آزادی با اشاره به کشف ۹۰۰ دستگاه شوکر در پی اتفاقات اخیر در بانه، اظهار کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده مبنی بر ورود یک محموله شوکر برقی از مرزهای غربی برای انتقال به استان‌های مرکزی کشور به منظور استفاده در اغتشاشات، موضوع در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این شوکرها که در یک منزل مسکونی کشف شد، ساخت کشور آمریکا بوده است، افزود: اغتشاشگران و مزدوران ضدانقلاب قصد داشتند از این شوکرها در تجمعات علیه مردم عادی و در راستای ایجاد ناامنی و خدشه به اعتبار پلیس استفاده کنند که با اشرافیت اطلاعاتی این تجهیزات غیرمجاز کشف و ضبط و نقشه‌های دشمن ناکام ماند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در این راستا یک نفر بازداشت و ضمن تشکیل پرونده به مقام قضائی تحویل داده شد، تاکید کرد: پلیس بدون مماشات با اغتشاشگران و کسانی که قصد بر هم زدن امنیت و آسایش مردم را داشته باشند، برخورد خواهد کرد.

وی هر گونه اغتشاش و هنجارشکنی را خلاف قانون دانست و خاطرنشان کرد: خانواده‌ها مراقب فرزندان خود باشند تا در دام تبلیغات دروغین و فریبنده رسانه‌های معاند گرفتار نشوند.

کد خبر 607913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.