اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام پایان راه شورای ششم همدان نخواهد بود

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام پایان راه شورای ششم شهر در حوزه پروژه‌های حمل‌ونقل و بهبود کیفیت این حوزه نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی حیدری امروز _شنبه دوم مهرماه_ در کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان که با موضوع بررسی مطالعات ترافیکی تقاطع بابک، میدان پیشاهنگی و مدرس برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دلاوری‌ها و پایمردی‌های رزمندگان، شهدا، ایثارگران و جانبازان را گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: از زحمات و اقدامات شهروندان در ایام اربعین حسینی، اقدامات خوب و شایسته‌ای که طی این ایام در میزبانی از زائران حسینی انجام شد، قدردانی می‌کنم.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی همدان گفت: در شهر همدان یکی از وظایف اصلی مدیریت شهری اصلاح گره‌های ترافیکی و نقاط حادثه‌خیز است.

وی اتمام پروژه‌های نیمه تمام ترافیکی را گام اول در اصلاح گره‌های ترافیکی و نقاط حادثه‌خیز دانست و تصریح کرد: اتمام تقاطع غیرهم‌سطح شهید همدانی، تقاطع غیرهم‌سطح غدیر و پارکینگ آقاجانی‌بیگ مورد توجه بوده است.

حیدری با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام پایان راه دوره ششم شورای اسلامی شهر در حوزه پروژه‌های حمل و نقل و بهبود کیفیت این حوزه نخواهد بود، افزود: در گام‌های بعدی پروژه‌های مؤثر، مطالعه شده، علمی و دقیق با تعریف بر مبنای تمام اصول و ضوابط مدیریت پروژه شروع شده و در دوره معینی به بهره‌برداری برسد. اکنون یکی از مشکلات و گره‌های ترافیکی را در آرامگاه بوعلی سینا شاهد هستیم که باید تدابیری به منظور رفع مشکل در این منطقه اندیشیده شود.

وی گفت: در حال حاضر تعداد خودروها به میزانی است که می‌توانیم برای رفع مشکل ترافیک گامی برداریم و با افزایش تعداد خودروها باید طرح‌های ترافیکی نیز به روز شود.

کد خبر 607441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.