برخورد قانونی با متخلفان ناوگان حمل‌ونقل بروجرد

مدیر سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بروجرد گفت: یکی از مأموریت‌های اصلی سازمان، نظارت دقیق بر عملکرد تاکسیرانان و ناوگان حمل‌ونقل عمومی به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است.

فردین گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری در راستای ایجاد امنیت و نظم عمومی در سطح شهر و جلوگیری از تخلفات رانندگان و صاحبان ناوگان حمل‌ونقل عمومی، در وهله نخست به آنان تذکر می‌دهد تا از تکرار تخلف خودداری کنند، اما درصورتی‌که تخلفات تکرار شود، رانندگان بنا بر قانون جریمه و خودروی آنان توقیف می‌شود.

وی افزود: حوزه بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان همواره نسبت به ایجاد نظم و قانون و رعایت حقوق شهروندی توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی اهتمام ویژه داشته است.

مدیر سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: این سازمان در راستای تکریم شهروندان و بهره‌وری بیشتر ناوگان حمل‌ونقل عمومی، روزانه به شکایات واصله به هر نحو ممکن رسیدگی می‌کند.

گودرزی گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود با توجه به امنیت بالا و نظارت دقیقی که بر عملکرد تاکسیرانان و ناوگان حمل‌ونقل عمومی انجام می‌شود، برای تردد در سطح شهر از این ناوگان استفاده کنند.

کد خبر 607369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.