دانلود سریال یاغی قسمت آخر و پایانی (دانلود قسمت اخر یاغی) کامل با حجم رایگان

دانلود سریال یاغی قسمت آخر و پایانی با حجم کم، دانلود قسمت آخر سریال یاغی، دانلود یاغی قسمت اخر و پایان 18،دانلود فیلم یاغی قسمت آخر، برای دانلود قسمت اخر یاغی محمد کارت بدون سانسور به ادامه مطلب مراجعه کنید.

به گزارش ایمنا دانلود سریال یاغی قسمت آخر. سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. اولین سریال محمد کارت در شبکه نمایش خانگی میباشد که روایت اجتماعی خانوادگی دارد. این سریال یکی از پربازیگر ترین سریال های نمایش خانگی میباشد که بازیگرانی همچون پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی به ایفای نقش میپردازند

***********************

برای دانلود سریال یاغی قسمت آخر به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت آخر سریال یاغی

************************

بازیگران سریال یاغی:

پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، آبان عسکری، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیرضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، هادی دیباجی، (با معرفی) الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسن‌لو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری‌پور، سعید شریف، عباس ایمانی، پگاه سعیدی، لادن ژاوه‌وند، هوشنگ قوانلو، مائده تقوایی، مهرداد خانی، نیلوفر شهفری و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

درباره سریال یاغی:

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد.

داستان سریال یاغی:

یاغی روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می شوند یا برایش مانع می تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند.

فیلمنامه سریال یاغی را پدرام‌ پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت با نگاهی به رمان «سالتو» به نگارش درآورده‌اند.

دانلود سریال یاغی قسمت آخر و پایانی (دانلود قسمت اخر یاغی) کامل با حجم رایگان

یکی از مشکلاتی که متاسفانه با ورود به برخی از سایت‎‌های دانلود فیلم ایرانی و سریال با آن روبرو می‌شویم عدم به روزرسانی فیلم‌‎ها و عدم ارائه جدیدترین محصولات تولید شده می‌‎باشد. از همین‌رو بهتر است از میان وبسایت‎‌های متفاوت گزینه‎‌ای را که برای نگاه مخاطب ارزش بیشتری قائل شده و همواره در به روزرسانی فیلم و سریال‌‎های خود می‌کوشد را انتخاب نمایید تا در دفعات بعدی به سراغ همان وبسایت رفته و وقت خود را در جست و جوی بین وبسایت‎‌های مختلف هدر ندهید.

با انتخاب یک وبسایت خوب می‌توان به راحتی به لینک دانلود فیلم دسترسی پیدا نموده و به جای باز کردن tab‎‌های متعدد و متفاوت بی‌محتوا که فاقد لینک هستند، تنها با باز نمودن یک یا دو تب خیلی سریع لینک مدنظر خود را پیدا نموده و فیلم ایرانی یا خارجی مورد علاقه‎‌ی خود را با کیفیت دلخواه تماشا نمایید.

دانلود سریال یاغی قسمت آخر و پایانی (دانلود قسمت اخر یاغی) کامل با حجم رایگان

سریال آنتن به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سید ابراهیم عامریان ساخته شده و نویسندگی آن را حمزه صالحی برعهده داشته است. سیدابراهیم عامریان کارگردان فیلم های موفقی همچون دینامیت، تگزاس و انفرادی، در اولین سریال نمایش خانگی خود بار دیگر داستانی را با حال و هوای طنز روایت خواهد کرد. یکی از جذاب ترین سریال های طنز میباشد که بازیگرانی همچون ‏پژمان جمشیدی، رویا افشار، هادی کاظمی، مرجانه گلچین، بهنام تشکر در این سریال به ایفای نقش میپردازند

برای دانلود سریال آنتن قسمت 3 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 3 سریال آنتن

بازیگران سریال آنتن

‏پژمان جمشیدی، رویا افشار، هادی کاظمی، مرجانه گلچین، بهنام تشکر، الیکا عبدالرزاقی، نعیمه نظام‌دوست، سمانه منیری، ارسلان قاسمی، صحرا اسداللهی، محمدجواد جعفرپور، عرفان ابراهیمی، ساره رشیدی، سام نوری، نیما مظاهری، مونا فائزپور، اصغر سمسارزاده، حمیدرضا نعیمی، مهیار مجیب و امیر دژاکام

داستان سریال آنتن

سریال آنتن داستان خانواده ای را روایت می کند که با مرگ بزرگ خاندان برایش اتفاقات عجیبی می افتد و …

کارگردان: سید ابراهیم عامریان

تهیه‌کننده: سید ابراهیم عامریان

نویسندگان: حمزه صالحی

دانلود سریال یاغی قسمت آخر و پایانی (دانلود قسمت اخر یاغی) کامل با حجم رایگان

سریال پوست شیر یک سریال ایرانی در ژانر درام و اجتماعی میباشد به کارگردانی و نویسندگی سید مسعود اطیابی برعهده دارد و تهیه کنندگی سریال بر عهده ایرج محمدی میباشد. سید مسعود اطیابی که پیش از این سریال های پر مخاطبی را برای تلویزیون در ژانرهای درام، کمدی و اجتماعی ساخته است

برای دانلود قسمت 3 سریال پوست شیر به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 3 سریال پوست شیر

بازیگران سریال پوست شیر

احمد مهرانفر، جواد رضویان، مریم مومن، نادر سلیمانی، فقیهه سلطانی، نسیم ادبی، رضا ناجی، متین ستوده، احمد ایراندوست، گیتی قاسمی، شهین تسلیمی، شهرزاد کمال‌زاه و… بازیگران این سریال هستند!

درباره سریال پوست شیر

دانلود قسمت 7 خون سرد

دانلود قسمت 11 سریال آفتاب پرست

در صورت تمایل به دانلود فیلم درام به شیوه‌‎ی سریع و راحت از یک سایت معتبر می‌توانید به آدرس filminoارائه دهنده‌‎ی انواع فیلم ایرانی و خارجی در تنوع بسیار بالا مراجعه نمایید. این وبسایت با ایجاد دسته بندی‌‎های مشخص منجر به سهولت دسترسی به کلیه‌‎ی فیلم‎‌ها شده و با ارائه اطلاعاتی در خصوص مشخصات هر فیلم و سریال امکان انتخاب صحیح یک فیلم را ایجاد می‌کند.

کد خبر 607086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.