۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
LG دو لپ‌تاپ سری Ultra PC معرفی کرد

شرکت ال‌جی دو لپ‌تاپ سری Ultra PC را با نمایشگر بزرگ پروضوح، پردازنده قدرتمند و طراحی استاندارد رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ال‌جی در بازار لپ‌تاپ بیشتر به دلیل تولید محصولات سری Gram که بسیار سبک‌وزن هستند و سخت‌افزار مناسبی دارند، شناخته می‎‏‌شود. این شرکت دو لپ‌تاپ جدید به نام Ultra PC 17 و Ultra PC 16 معرفی کرده است که نسبت به Gram سنگین‌تر و ارزان‌تر هستند. این دو محصول اکنون به ترتیب با قیمت ۱۵۹۹ و ۹۹۹ دلار قابل تهیه هستند.

لپ‌تاپ‌های جدید سری Ultra ال‌جی به نرم‌افزار Glance شرکت Mirametrix مجهز شده است، این نرم‌افزار اخیراً بر تعداد بیشتری از لپ‌تاپ‌های رده‌بالا رؤیت شده است. Glance با استفاده از وب‌کم دستگاه، محل حضور کاربر را شناسایی می‌کند. به محض اینکه کاربر از سیستم دور شود، Glance دستگاه را قفل می‌کند. اگر Glance تشخیص دهد که فردی بدون اجازه در حال مشاهده لپ‌تاپ است، صفحه‌نمایش تار می‎‌شود. همچنین، اگر مانیتور را به دستگاه وصل کنید، Glance تشخیص می‌دهد در حال مشاهده کدام مانیتور هستید و بر همین اساس نمایشگر ماوس و پنجره‌ای که در حال استفاده از آن هستید را به مانیتور مدنظر فرد منتقل می‌کند.

لپ‌تاپ‌های جدید ال‌جی به شکل قابل‌توجهی سنگین‌تر از Gram هستند. مدل ۱۷ اینچ ۱.۹۸ کیلوگرم وزن دارد و وزن مدل ۱۶ اینچ به ۱.۶۴ کیلوگرم می‌رسد. هر دو لپ‌تاپ ۱۷ و ۱۶ اینچ سری Gram کمتر از ۱.۳۶ کیلوگرم وزن دارد، این محصولات جزو سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های بازار هستند.

شرکت ال‌جی اعلام کرده است که Ultra PC 17 در شماری از کانفینگ‌هایش با گرافیک مجزای RTX 3050 عرضه می‎‌شود و در دیگر کانفینگ‌ها گرافیک مجتمع دارد. این لپ‌تاپ به درایو NVMe SSD نسل چهارم و ۱۶ گیگابایت حافظه رم مجهز است. لپ‌تاپ ۱۷ اینچ LG Ultra PC 17 از پردازنده Core i7 نسل دوازدهمی اینتل استفاده می‌کند و مدل ۱۶ اینچ مجهز به پردازنده Ryzen 5825U است.

کد خبر 606735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.