گوشی ویوو X Fold Plus چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد گوشی ویوو X Fold Plus احتمالا با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ویوو در آوریل گذشته، نخستین گوشی تاشو خود به نام X Fold را معرفی کرد که فقط برای بازار چین عرضه شد. اکنون مدل جدید آن با نام X Fold Plus در وب‌سایت TENNA رؤیت شده است که نشان می‌دهد به زودی شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود. به نظر می‌رسد که این مدل در بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد.

اطلاعات ارائه شده نشان می‎‌دهد که گوشی ویوو X Fold Plus دارای صفحه‌نمایش بیرونی ۶.۵۳ اینچی AMOLED با وضوح Full HD پلاس است. همچنین، انتظار می‌‎رود این محصول به نمایشگر داخلی ۸.۰۳ اینچی مجهز شود. از دیگر مشخصات احتمالی این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز در هر دو نمایشگر و تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 اشاره کرد.

یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی ویوو X Fold Plus تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین پریسکوپی هشت مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی تعبیه شده ۱۶ یا ۳۲ مگاپیکسلی در بالای صفحه‌نمایش بیرونی آن تعبیه خواهد شد. تصاویر ارائه شده نشان می‌دهد که جزیره دوربین پشتی گوشی ذکر شده از طراحی دایره‌ای شکل بهره خواهد برد.

گوشی ویوو X Fold Plus از باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و سیستم‌عامل اندروید ۱۲ استفاده خواهد کرد. این محصول با توجه به بازاری که در آنجا به فروش خواهد رسید به رابط کاربری Origin OS Ocean یا Funtouch OS 12 مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود به زودی دیگر مشخصات فنی، قیمت و تاریخ عرضه X Fold Plus ویوو در دسترس قرار بگیرد.

کد خبر 606179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.